  • 31. Data: 2007-12-12 09:50:41
    Temat: Re: Samobójstwo podatkowe?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    news:978719824.20071212015340@pik-net.pl...

    > A mógłbyś podać artykuł, bo ja już głupawki dostaję :(

    No wg mnie to jak byk wynika z art 111 ust. 5 uptu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 32. Data: 2007-12-13 21:30:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 10 Dec 2007, t...@o...pl wrote:

> [...]

    Oczywiście uwagę o kiksie w szukaniu widziałem :)

    > 1. Nie są vatowcami i nie wiedzą że mogą wystawiać rachunki/nie chcą ich
    > wystawiać

    O ile to co piszesz jest b. często spotykane (niestety), to jednak
    rozróżnialność f-ry od rachunku jest wśród ludzi spora, więc byłbym
    przeciw tezie wiążącej "niewystawianie f-r" z "niewystawianiem
    rachunków".

    > 2. Sprzedają rzeczy używane przez siebie ponad pół roku

    No, od wystawienia rachunku to nie zwalnia, tak dla porządku :)

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2007-12-17 19:11:44
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 10 Dec 2007 12:02:55 +0100, Jan Werbiński
    <j...@j...com> wrote:

    >http://tinyurl.com/22esq5
    >Bo jak to inaczej nazwać?
    ***
    nie wystawiam faktur - znaleziono 2043 przedmioty.
    "nie" jest słowem często używanym i dlatego zostało pominięte podczas
    wyszukiwania
    ***

    i stad w wynikach masz np.
    http://www.allegro.pl/item279409637_faktura_vat_2007
    _latwe_i_szybkie_fakturowanie.html
    a w nim "Na zakupiony towar wystawiam fakture."

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2007!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?