  • 1. Data: 2004-01-13 08:39:11
    Temat: SAMOCHÓD
    Od: "Dnklheit" <m...@o...pl>

    Hej

    Jeżeli jestem członkiem zarządu spółki i używam samochodu do prowadzenia
    spraw spółki to podobno
    mogę uzyskać zwrot za delegacje i jakiś tam ryczałt.
    Skąd to wynika (art. ustawy)

  • 2. Data: 2004-01-13 18:12:09
    Temat: Re: SAMOCHÓD
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Jan 2004, Dnklheit wrote:
    [...]
    >+ Jeżeli jestem członkiem zarządu spółki i używam samochodu do prowadzenia
    >+ spraw spółki to podobno
    >+ mogę uzyskać zwrot za delegacje i jakiś tam ryczałt.

    O ryczałcie nie pamiętam, trzeba sprawdzić, chyba też: "tak
    jak dla pracowników"
    Za dojazdy AFAIK tak: NE PEWNO było że tak, i *chyba* nie
    zostało uchylone (ale za to głowy nie dam !).

    >+ Skąd to wynika (art. ustawy)

    Nie ma.
    A nie ma dlatego że to jest w rozporządzeniu :), AFAIR ministra
    który ma "pracy" albo "socjalnej" w nazwie (funkcji) :)

    Nie mam namiaru pod ręką, ale jakbyś tak chciał podoskonalić ;)
    szukanie googlem (groups.google.pl -> zaawansowane) to mogą
    się przydać hasła "zlecenie" "czyjeś koszty" i to że chyba
    z Karolem się kłóciłem :), a owo rozporządzenie ucięło dyskusję
    (bo jednoznacznie stwierdza że koszty wyjazdów *można* wliczyć
    w KUP zleceniodawcy, nawet jeśli zlecenie jest bezpłatne)
    AFAIR również był tam link do GP (czyli gaze//ta//prawna.pl
    powinno wystąpić w tekście - oczywiście bez slashy :) które
    dodaję w wiadomym celu).
    BTW: jak znajdziesz to się pochwal !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)