  • 1. Data: 2006-12-29 20:15:37
    Temat: Ryczałt kwartalnie , VAT - kwartalnie
    Od: "Darek Małysz" <d...@i...pl>

    1.Co nalezy złożyc w US aby mozna było ryczałt od przychodów
    ewidencjonowanych opłacać kwartalnie?

    2. Czy aby opłacac VAT kwartalnie wystarczy złożyć do końca miesiaca
    poprzedzajacego kartał VAT-R (zmiana danych), czy jeszcze jakis formularz ?

  • 2. Data: 2006-12-30 00:05:49
    Temat: Re: Ryczałt kwartalnie , VAT - kwartalnie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Dec 2006, Darek Małysz wrote:

    > 2. Czy aby opłacac VAT kwartalnie wystarczy złożyć do końca miesiaca
    > poprzedzajacego kartał VAT-R (zmiana danych), czy jeszcze jakis formularz ?

    "Mój" US poprosił o złożenie również informacji (formalnie "dla
    Naczelnika"). Nakazu AFAIK nie ma, ale im łatwiej widać nie zginąć
    w krateczkach :)
    Informacja luzem - kto (z NIPem) i że VAT na kwartalny.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2006-12-30 11:22:35
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0612300104200.3824@athlon64...

> [...]
    > zginąć
    > w krateczkach :)
    > Informacja luzem - kto (z NIPem) i że VAT na kwartalny.

    Może to było zanim na VAT-R pojawiła się "rubryka" wyboru
    kwartalnego.... Bo brzmi to idiotycznie żeby jakieś świstki
    wypisywać. :-]

    marekz

  • 4. Data: 2006-12-30 17:20:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 30 Dec 2006, MarekZ wrote:

    > Może to było zanim na VAT-R pojawiła się "rubryka" wyboru
    > kwartalnego....

    No nie wiem kiedy pojawiła się owa rubryka, ale ja składałem
    w okolicy 20 grudnia b.r. :)

    > Bo brzmi to idiotycznie żeby jakieś świstki wypisywać. :-]

    I tak do wyboru np. kwartalnych zaliczek PIT trzeba taki
    świstek złożyć, więc mi tam żadna róznica (dopóki i tak lazłem
    do miesiąc do US to mi się nie chciało osobno wybierać
    kwartału).

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2006-12-30 18:18:29
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0612301817490.3200@athlon64...

    > No nie wiem kiedy pojawiła się owa rubryka, ale ja składałem
    > w okolicy 20 grudnia b.r. :)

    Oaj masakrycznie dawno się pojawiła.

    > I tak do wyboru np. kwartalnych zaliczek PIT trzeba taki
    > świstek złożyć, więc mi tam żadna róznica (dopóki i tak lazłem
    > do miesiąc do US to mi się nie chciało osobno wybierać
    > kwartału).

    No, no i trzymałeś się tyle miesięcy na VAT-7? Ja tam od razu
    poszedłem na kwartalne jak to tylko było mozliwe. A i co do PIT
    nie mam wątpliwości, że od razu pójdę.

    marekz

  • 6. Data: 2006-12-30 22:11:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 30 Dec 2006, MarekZ wrote:

    > No, no i trzymałeś się tyle miesięcy na VAT-7?

    Tak. Kartka więcej - w końcu z PIT i tak udawałem się do US.
    A jak już powpisywałem papierki to Excel policzył i PIT i VAT
    więc róznica niewielka :)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2006-12-31 00:35:18
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0612302309490.3200@athlon64...

    > Tak. Kartka więcej - w końcu z PIT i tak udawałem się do US.
    > A jak już powpisywałem papierki to Excel policzył i PIT i VAT
    > więc róznica niewielka :)

    Kurcze, to chyba tylko ja jestem taki pazerny i zawsze pod koniec
    kwartalu wysilam fantazje co by tu w koszty sie dalo wlozyc w
    1-osobowej... :-) Jeszcze by mi sie tylko przydal CIT kwartalny.
    najlepiej z dowolnoscia w mozliwosci ustalania poczatku
    "kwartalu"... :-)

    marekz