  • 11. Data: 2007-10-02 21:08:23
    Temat: Re: GOTFRYD NA POSŁA
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    lwh w <news:fdu7ja$gs2$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:op.tzknnoriipkhj4@unk.compnet.com.pl...

    > Kto za ?

    Te, Gotfryd, ale dlaczego wyciąłeś całość do "głosowania"? ;-)

    To ja powtórzę:

    "Zafundować Gotfrydowi dwuletnia praktykę i egzamin"

    Oczywiście możesz oponować, że "fundowanie" /nieteges/, ale to w końcu tommy
    napisał, że "Oczywiście nie chodzi mi żeby było tanio" ;)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2007-10-02 22:43:22
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    t...@o...pl wrote:

    > Nie no, żeby się zmarnował? Ja proponuję na dyktatora.
    > Wolę dyktatora oświeconego, niż demokratyczną dyktaturę ciemnoty :)

    No ja nie wiem. Pierwsze co by zrobił to dekret zabraniający używać
    słowa "firma" w znaczeniu "przedsiębiorstwo". :P

    p. m.

  • 13. Data: 2007-10-03 09:05:44
    Temat: Re: Ryczałt ewidencjonowany - jakie dane do obliczeń - z przelewu czy wysyłane do ZUS ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Oct 2007, 'Tom N' wrote:

    > Zafundować Gotfrydowi dwuletnia praktykę i egzamin?

    O nie nie!
    To ja już wolę w komputerach grzebać :P

    pzdr, Gotfryd
    (OpenVMS, Alpha, Itanium i podobne jakby co, żeby ktoś "komputery"
    źle nie zrozumiał :))

  • 14. Data: 2007-10-03 10:36:40
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 03-10-2007 o 11:05:44 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > O nie nie!
    > To ja już wolę w komputerach grzebać :P

    Nie ma lenistwa, wio na praktyki!!!

    > pzdr, Gotfryd
    > (OpenVMS, Alpha, Itanium i podobne jakby co, żeby ktoś "komputery"
    > źle nie zrozumiał :))

    Toż to nawet nie ma animowanych półprzeźroczystych ikonek,
    lepiej idź dyktatora a nie w text mode będziesz się babrał :)

  • 15. Data: 2007-10-03 15:20:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Oct 2007, 'Tom N' wrote:

    > Te, Gotfryd, ale dlaczego wyciąłeś całość do "głosowania"? ;-)

    Nic a nic nie wycinałem, jak to zwykle bywa o decyzjach dowiadujesz
    się ostatni ;)

    > To ja powtórzę:
    >
    > "Zafundować Gotfrydowi dwuletnia praktykę i egzamin"

    Nienienie. Ja tam w podatki się nie ładuję :P

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2007-10-03 16:36:36
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.0710031717580.3312@athlon64>:

    > Nic a nic nie wycinałem, jak to zwykle bywa o decyzjach dowiadujesz
    > się ostatni ;)

    Wszystko w rękach tommyzego, zafunduje i nie masz wyjścia...
    > Nienienie. Ja tam w podatki się nie ładuję :P

    No co Ty, podatku od darowizny (te dwa lata na pewno przekroczą kwotę wolną)
    nie chcesz płacić? Tommyz musi przeliczyć, tak, żebyś ze swojej kieszeni nie
    płacił, jakieś /diety/ cycuś... Praktyka oczywiście w jakimś kurorcie,
    (niekoniecznie polskim), wizyty rodziny akceptowalne jeden tydzień raz na
    miesiąc, tommyz pisał, że nie chodzi mu, żeby było tanio ;-)

    A i nie miałbyś argumentu "ja doradzać nie mogę..." :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 17. Data: 2007-10-03 20:12:32
    Temat: OT, było: Ryczałt ewidencjonowany
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Oct 2007, t...@o...pl wrote:

    > Toż to nawet nie ma animowanych półprzeźroczystych ikonek,
    > lepiej idź dyktatora a nie w text mode będziesz się babrał :)

    Nie no, z text mode przesadzasz o tyle, że normalne X-Windows
    (CDE) są pod ręką. Ale racja, zdecydowanie wolę text mode.

    Żeby nie było: teraz TEŻ piszę w text mode - z MS Windows,
    jak widać w nagłówku - z pine :)

    pzdr, Gotfryd