  • 1. Data: 2003-06-09 10:46:04
    Temat: Rozszerzenie dzialanosci
    Od: "tomry" <t...@p...fm>

    Moja zona prowadzi DG. Chce rozszerzyc swoja dzialalnosc o inne uslugi. Czy
    mozna to dopisac w odpowiednim urzedzie do rodzaju wykonywanej
    dzialalnosci?? Czy moze trzeba zamknac "stara" firme i zalozyc nowa? Co
    wtedy z amortyzacja samochodu?
    pzdr
    tomek

  • 2. Data: 2003-06-09 13:17:18
    Temat: Re: Rozszerzenie dzialanosci
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "tomry" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > mozna to dopisac w odpowiednim urzedzie do rodzaju wykonywanej
    > dzialalnosci?? Czy moze trzeba zamknac "stara" firme i zalozyc nowa? Co

    Rozszerzyć i tyle. To zwykła zmiana wpisu jak w przypadku zmiany adresu.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-06-09 17:41:04
    Od: "PO" <p...@p...onet.pl>

    > Czy
    >
    > Rozszerzyć i tyle. To zwykła zmiana wpisu jak w przypadku zmiany adresu.

    BTW, zmiane adresu zalatwia sie tylko zmiana wpisu?
    A jesli DG prowadze w miejscu zameldowania i przemeldowuje sie w inne
    miejsce, ktore to przemeldowanie powoduje zmiane US?
    Wtedy wpis do EDG pozostaje w starym miejscu, a US jest w nowym?

    Zadaje takie dziwne pytania, bo ostatnio dostalem na nie dziwna odpowiedz z
    UM: "DG trzeba wyrejestrowac (zamknac) w starym i zarejestrowac (otworzyc) w
    nowym".

    Szczerze mowiac, nie chce mi sie w to za bradzo wierzyc...............

    pozdr
    PO

  • 4. Data: 2003-06-09 17:58:34
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "PO" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarejestrowac (otworzyc) w
    > nowym".
    >
    > Szczerze mowiac, nie chce mi sie w to za bradzo

    Mialem raz sytuację, gdy zmieniałem siedzibę z jednego US do innego (chociaż
    w ramach jednej miejscowosci). Wówczas nie musiałem się wyrejestrowywac /
    zarejestrowywać - może dlatego, że to jeden UM choć różne delegatury.
    Zameldowany jestem natomiast od lat w zupełnie innym mieście i nie ma to
    jakiegokolwiek związku z miejsce prowadzenia DG, ani z właściwością Urzędów
    Skarbowych (dla których liczy się miejsce zamieszkania bądź siedziby).

    Pozdrawiam,
    BaLab