  • 1. Data: 2007-01-04 08:31:08
    Temat: Rozliczenie z US
    Od: "MaReK" <M...@p...onet.pl>

    Witam,

    borykam się z takim małym problemem od lutego prowadzę DG (KPiR,liniowy),
    wcześniej tzn w styczniu pracowałem na umowę zlecenie na pytanie w US pani
    stwierdziła że to powinien być PIT-36L i dodatkowo PIT-B, jak przejrzałem
    PIT-8 stwierdziłem że nijak nie ma się on do umowy zlecenia, zadzwoniłem do
    innego US i tam pani stwierdziła że powinienem złożyć dwa PIT-36L i PIT-37
    za odpowiednie okresy. To wydaje się bardziej logiczne, ale pierwsza
    konfrontacja sprawiła że wolałbym się upewnić zanim będę musiał to
    poprawiać.

    Pozdrawiam
    MaReK

  • 2. Data: 2007-01-04 10:00:41
    Temat: Re: Rozliczenie z US
    Od: Andrew <a...@p...pl>

    MaReK napisał(a):
> [...]
    > za odpowiednie okresy. To wydaje się bardziej logiczne, ale pierwsza
    > konfrontacja sprawiła że wolałbym się upewnić zanim będę musiał to

    Jak w dowcipie: I a Pani ma rację i ta Pani ma rację.... Masz złożyć
    Pit-36L i Pit-B (załącznik to pit 36L). Oraz pit-37.

  • 3. Data: 2007-01-05 08:41:08
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > Jak w dowcipie: I a Pani ma rację i ta Pani ma rację.... Masz złożyć
    > Pit-36L i Pit-B (załącznik to pit 36L). Oraz pit-37.

    Tylko dlaczefo pierwsza pani nawet nie wspomniała o picie-37, a druga nawet
    nie zasugerowała załącznika B?
    To tylko pytanie retoryczne... choć chciałąbym znać na nie odpowiedź.
    Dzięki i pozdrawiam
    Barbara

  • 4. Data: 2007-01-05 10:37:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Jan 2007, Barbara K. wrote:

    > Tylko dlaczefo pierwsza pani nawet nie wspomniała o picie-37

    Bo to była "niezobowiązująca odpowiedź ustna"?
    Nie krzyczeć (po mnie) poproszę :)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2007-01-05 12:42:07
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > Bo to była "niezobowiązująca odpowiedź ustna"?

    No tak... Ale na taką zobowiązującą ostatnio czekaliśmy 3 miesiące :-(

    Pozdrawiam
    Barbara