  • 1. Data: 2007-03-02 20:09:17
    Temat: Rozliczać się?
    Od: Teresa <k...@g...pl>

    Jestem na rencie orzeczonej do 2007 roku. Z Zusu przysłali mi PIT. W
    2006 roku pracowałam tydzień w jednym supermakecie (PIT mi przysłali).
    Teraz pracuję od 14 grudnia 2006 roku w innym sklepie i powiedziano mi,
    że za połowę m-ca nie muszę się rozliczać w Urzędzie Skarbowym. Nie
    dostałam PIT-u. Co ja mam zrobić, przecież rozliczyć się muszę? Boję się
    konsekwencji.

    Teresa

  • 2. Data: 2007-03-02 21:22:13
    Temat: Re: Rozliczać się?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Teresa" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    >Jestem na rencie orzeczonej do 2007 roku. Z Zusu przysłali mi PIT. W
    2006 roku pracowałam tydzień w jednym supermakecie (PIT mi przysłali).

    No to musisz sie rozliczyc!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-03-02 21:34:13
    Od: Teresa <k...@g...pl>

    SDD napisał(a):
    > Użytkownik "Teresa" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > 2006 roku pracowałam tydzień w jednym supermakecie (PIT mi przysłali).
    >
    > No to musisz sie rozliczyc!

    No tak, ale tu gdzie pracuję od 14 grudnia też powinnam dostać PIT za
    2006 rok, prawda? Też powinnam rozliczyć tą pracę. Nie chcę mi dać
    PIT'a, mówią, że za 2 tygodnie nie muszę rozliczać.

    Teresa

  • 4. Data: 2007-03-02 21:49:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    SDD napisał(a):

    >No tak, ale tu gdzie pracuję od 14 grudnia też powinnam dostać PIT za
    2006 rok, prawda? Też powinnam rozliczyć tą pracę. Nie chcę mi dać
    PIT'a, mówią, że za 2 tygodnie nie muszę rozliczać.

    A wynagrodzenie dostalas kiedy, w jakim miesicu (roku)?
    Jesli w 2007 to rozliczysz sie z tego dopiero za rok!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2007-03-03 11:13:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Teresa wrote:

    > No tak, ale tu gdzie pracuję od 14 grudnia też powinnam dostać PIT za
    > 2006 rok, prawda? Też powinnam rozliczyć tą pracę. Nie chcę mi dać
    > PIT'a, mówią, że za 2 tygodnie nie muszę rozliczać.

    A dostałaś wypłatę od nich w grudniu, czy dopiero w styczniu.
    Jeżeli nie było wypłaty w grudniu to nie ma pit.
    Pieniadze wypłacone w styczniu 2007 (nawet za pracę w grudniu) będą
    uzwzględnione w pit za ten rok.

  • 6. Data: 2007-03-03 19:48:45
    Od: Teresa <k...@g...pl>

    witek napisał(a):

    > A dostałaś wypłatę od nich w grudniu, czy dopiero w styczniu.
    > Jeżeli nie było wypłaty w grudniu to nie ma pit.
    > Pieniadze wypłacone w styczniu 2007 (nawet za pracę w grudniu) będą
    > uzwzględnione w pit za ten rok.

    Dzięki serdeczne SDD i Witku :-)
    Teraz dopiero zorientowałam się, że zupełnie nie miałam pomyślunku.
    Oczywiście wypłatę dostałam w styczniu.

    Teresa