  • 1. Data: 2009-07-05 23:03:10
    Temat: Renta a placenie podatku
    Od: "Piotr Wójcik" <p...@o...eu>

    Czy ktos moze mi prosto odpowiedziec. Jestem na rencie, nie prowadze zadnej
    dzialalnosci gospodarczej. Ktos oferuje mi prace, np. naprawa hydrauliki czy
    montazu kabiny prysznicowej w lazience. Dostaje za ta usluge powiedzmy
    300zl. Jaka jest procedura zaplacenia od tego podatku, zeby nie miec
    ewentualnie zadnych probemow z prawem?

  • 2. Data: 2009-07-11 10:46:16
    Temat: Re: Renta a placenie podatku
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Piotr Wójcik pisze:
    [..]
    Dostaje za ta usluge powiedzmy
    > 300zl. Jaka jest procedura zaplacenia od tego podatku, zeby nie miec
    > ewentualnie zadnych probemow z prawem?

    1 Otworzyć DG i zaksięgować przychód, rozliczyć koszty i zapłacić
    podatek i zus.
    2 zatrudnić się u niego na umowę o dzieło i on zapłaci podatek za Ciebie.
    3 cicho siedzieć i się nie chwalić nikomu :-))).

    pozdr
    robercik-us