  • 11. Data: 2011-01-13 23:12:32
    Temat: Re: Re: Remanent likwidacyjny dla celów PIT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Jan 2011, Brodka wrote:

    > Czy zryczałtowany podatek zapłacę w tylko w momencie gdy to odpłatne
    > zbycie nastąpi?

    Tak właśnie.
    Poprzednio dotyczyło to tylko ST, w przypadku wyposażenia wymagało
    uprzedniego "przygotowania" przez ponad rok :P

    > sprzedam składników majątku tylko pozostawię je dla siebie (tzn. będą
    > moją prywatną własnością),

    Zaraz Liwiusz i Tristan palną mnie po łbie ;), ale tak z czystej
    przezorności spytam, czy przedtem były twoją własnością państwową ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2011-01-14 12:07:34
    Temat: Re: Remanent likwidacyjny dla celów PIT
    Od: Brodka <b...@o...pl>

    On 14 Sty, 00:12, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Tak w a nie.
    >   Poprzednio dotyczy o to tylko ST, w przypadku wyposa enia wymaga o
    > uprzedniego "przygotowania" przez ponad rok :P

    >   Zaraz Liwiusz i Tristan paln mnie po bie ;), ale tak z czystej
    > przezorno ci spytam, czy przedtem by y twoj w asno ci pa stwow ;)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Przedtem to była moja własność..... firmowa :)
    Nie wiem czy ma to znaczę, ale wszystkie składniki majątku kupiłam
    wówczas gdy już miałam firmę - tzn. nie było takiej sytuacji, że
    wprowadzałam do firmy używane składniki majątku - wszystko było nowe :)