  • 1. Data: 2005-09-11 09:20:39
    Temat: Rejestracja w US i ZUS poza mscem zamieszkania
    Od: dutch disCo <bez_adresu_@_bez_adresu>

    Witam,

    rejestruje dzialalnosc gospodarcza, bede rozliczal sie na zasadach
    ogolnych. Siedziba firmy jest w moim przypadku rozna od miejsca
    zameldowania. Czy US i ZUS bedzie wymagal ode mnie umowy lub innego
    dokumentu potwierdzajacego prawo do korzystania z lokalu, w ktorym
    dzialalnosc bede prowadzil? Czy moze wystarczy im wpis do ewidencji
    dzialanosci gospodarczej z UM (tam wiem, ze nie sa wymagane zadne
    dokumenty potwierdzajace prawo do lokalu, gdzie rejestuje siedzibe firmy).

    Z gory dzieki za wszelka pomoc
    dd

  • 2. Data: 2005-09-11 14:32:38
    Temat: Re: Rejestracja w US i ZUS poza mscem zamieszkania
    Od: p083 <p...@o...pl>

    dutch disCo napisał(a):
> [...]
    > dzialanosci gospodarczej z UM (tam wiem, ze nie sa wymagane zadne
    > dokumenty potwierdzajace prawo do lokalu, gdzie rejestuje siedzibe firmy).

    US żąda prawa do lokalu bez względu czy to prowadziśz to w swoim domu
    czy gdzieś poza nim...

    pozdrawiam,

  • 3. Data: 2005-09-12 12:01:21
    Od: dutch disCo <bez_adresu_@_bez_adresu>

    p083 napisał(a):
    > US żąda prawa do lokalu bez względu czy to prowadziśz to w swoim domu
    > czy gdzieś poza nim...

    Wlasnie bylem w US i zasiegnalem dokladnej opinii. Powiedziano mi, ze w
    zupelnosci wystarcza wpis do ewidencji, na ktorym widnieje miejsce
    siedziby (inne, niz miejsce zameldowania).

    Przypadek, o ktorym mowisz odnosi sie, wedlug mojej wiedzy, wylacznie do
    podmiotow prawa handlowego.

    Pozdrawiam
    dd

  • 4. Data: 2005-09-12 14:58:07
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

    dutch disCo <bez_adresu_@_bez_adresu> napisał(a):

    > Wlasnie bylem w US i zasiegnalem dokladnej opinii. Powiedziano mi, ze w
    > zupelnosci wystarcza wpis do ewidencji, na ktorym widnieje miejsce
    > siedziby (inne, niz miejsce zameldowania).

    w przynajmniej kilku urzędach (które znam) istnieje coś takiego jak
    potwierdzanie wszystkich danych z nip-1 lub nip-3, w tym potwierdzenie
    adresu prowadzenia DG ze stosownym tytułem prawnym do lokalu.

    pzodr