  • 1. Data: 2003-03-17 21:04:12
    Temat: jak postąpić w przypadku pomyłki o 1 zł w deklaracji VAT ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    co należy zrobić, jeśli złożyłem deklarację VAT w której suma jest błędna o
    1 zł ( wyniknęło to z pomyłki w sumowaniu towaru opodatkowanego 7%)

    proszę o wskazówki

    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-03-17 21:18:46
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 17-03-2003 22:04, Użytkownik plusz napisał:
    > co należy zrobić, jeśli złożyłem deklarację VAT w której suma jest błędna o
    > 1 zł ( wyniknęło to z pomyłki w sumowaniu towaru opodatkowanego 7%)

    Machnąc reka i iśc spać :-)

    Oczywiście możesz złozyć korekte i ta 1 zlotowke dopłacić bo jeżeli tego
    nie zrobisz to za pare lat będziesz musiał zapłacic odsetki i sankcje
    karną 30% kwoty zaniżenia... jak będziesz miał pecha i stopy wzrosna to
    za 5 lat nawet i 10zł zabulisz :-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-03-18 07:21:25
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message
> [...]
    > nie zrobisz to za pare lat będziesz musiał zapłacic odsetki i sankcje
    > karną 30% kwoty zaniżenia... jak będziesz miał pecha i stopy wzrosna to

    tyle, że powinienem dostać 5 zł zwrotu, a nie 4 jak napisałem w deklaracji
    :)))
    7% vatu o wartości 29 groszy spowodowało, że po zaokrągleniu wyszło o 1 zł
    więcej VATu wydanego niż zapłaconego

    ale skoro można spokojnie spać to OK - wolałem się upewnić, bo to dopiero
    początki mojej samodzielnej twórczości księgowej

    BTW. poza VAT7 i deklaracjami ZUS (opanowałem w tej kwestii przekaz
    elektroniczny) nie składam innych papierków - nie mam pracowników, ani nie
    przekroczyłem dochodu do opodatkowania ?

    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-03-18 07:32:03
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Tue, 18 Mar 2003 08:21:25 +0100, "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    wrote:

> [...]
    >:)))
    >7% vatu o wartości 29 groszy spowodowało, że po zaokrągleniu wyszło o 1 zł

    Jakim zaokrągleniu? Tu się nie zaokrągla tylko odrzuca grosze.
    --

    Sławomir Dąbrowski

  • 5. Data: 2003-03-18 09:11:51
    Temat: Re: Re: jak postšpić w przypadku pomyłki o 1 zł w deklaracji VAT ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <s...@s...pl Slawomir Dabrowski)> wrote in message
    > Jakim zaokrągleniu? Tu się nie zaokrągla tylko odrzuca grosze.

    a odrzucenie groszy to nie jest zaokrąglenie ? według mnie jest
    nawet funkcja taka ma nazwę FLOOR :))

    pozdrawiam
    plusz