  • 1. Data: 2004-01-10 09:00:09
    Temat: ZUS i wydruki z płatnika
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Mogę im wysłać pocztą? Nie obrażą się znowu, że kartki pomięte i skaner nie
    czyta?

    Pewnie można to zrobić jakoś elektronicznie, tylko nie wiem jak, bo nie
    dostałem żadnego certyfikatu ani nic, więc nie wiem, jakby to miało
    wyglądać, że niby ja to ja.

    Wybaczcie głupie pytania, pierwszy raz widzę ten program na oczy. ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 2. Data: 2004-01-10 09:51:36
    Temat: Re: ZUS i wydruki z płatnika
    Od: Elżbieta <e...@x...wp.pl>

    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2004-01-10 10:03:29
    Od: ela <e...@x...wp.pl>

> [...]
    > Wybaczcie głupie pytania, pierwszy raz widzę ten program na oczy. ;)
    > Aby przekazać dokumenty ZUS należy dokonać rejestracji w oddziale ZUS .Tam
    dostaniesz klucz prywatny nagrany na dyskietce.Do rejestracji potrzebne są trzy
    dyskietki.Proces rejestracji jest dla laika skomplikowani.Ja skorzystałam z pomocy
    osoby , która zna się na tym.Teraz pracuję na Płatniku 6.Kosztowało mnie to dużo
    pracy ale cieszę się ,że sama nauczyłam się na płatniku 5 a teraz 6.Życzę
    powodzenia.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 4. Data: 2004-01-10 10:11:05
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <btoilh$ra$1@panorama.wcss.wroc.pl>, ela wrote:
> [...]
    pracy ale cieszę się ,że sama nauczyłam się na płatniku 5 a teraz 6.Życzę

    Dzięki, ale ja po klucz na drugi koniec Polski do mojego ZUSu nie pojadę. ;)

    Pozostaje aktualne pytanie, co ZUS (a raczej ich skaner) powie na wymięte
    kartki, które przyjdą poleconym? Byłbym skłonny to olać (ich problem, niech
    przeklepią to ręcznie w razie czego, sami naprodukowali 1000 formularzy, to
    niech się męczą z wprowadzaniem tego, jeśli technologia im nie pozwala
    zrobić automatycznie), ale mam teraz trochę formularzy, które wolałbym,
    żeby zarejestrowali - ZIUA, ZIPA, ZBA i DRA, bo jak im się nie uda, to będę
    to pewnie pół roku potem odkręcał.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 5. Data: 2004-01-10 10:24:12
    Od: "Iwanka" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości
    <ciach>
    Dzięki, ale ja po klucz na drugi koniec Polski do mojego ZUSu nie
    pojadę. ;)

    To może wizyta kontrolna w kilku najbliższych biurach rachunkowych z
    zapytaniem "ile będzie kosztował przekaz elektroniczny, przygotowanych
    deklaracji ?" ewentualnie pytanie do ZUS czy nie można wygenerować
    klucza, korzystając z najblizszego Twojemu obecnemu miejscu zamieszkania
    oddziału ZUS /podobno to system centralny jest ;-)/

    Iwona

    "Grzeczne dziewczynki ida do nieba, niegrzeczne dziewczynki idą gdzie
    chcą." :-)))

  • 6. Data: 2004-01-10 10:27:23
    Temat: Re: Re: ZUS i wydruki z płatnika
    Od: sonia <a...@t...pl>

    Witam. Moim zdaniem jesli masz zamiar przesyłac im deklaracje co miesiąc to naprawdę
    warto pojechać i uzyskać certyfikat. Program Platnik jest bajecznie prosty i po co
    bawić się w ręczne wypełnianie papierków. Naprawdę radzę zainstalować sobie ten
    program. Pozdrawiam.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 7. Data: 2004-01-10 10:34:50
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <btok2b$187$1@panorama.wcss.wroc.pl>, sonia wrote:
> [...]
    i po co bawić się w ręczne wypełnianie papierków. Naprawdę radzę zainstalować sobie

    Ja tak zrobię, ale nie teraz. :)

    Teraz interesuje mnie kwestia czy będą mieli problemy ze skanowaniem
    pomiętych formularzy z listu. Chcę wysłać deklaracje dzisiaj jeszcze.
    Zanim dostanę ten klucz i to wszystko pozałatwiam, to będzie po terminie.

    A poza tym już je wydrukowałem, podpisałem i nie chce mi się więcej w tym
    miesiącu tematem zajmować. :)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 8. Data: 2004-01-10 10:41:42
    Od: sonia <a...@t...pl>

    Wysyłaj i niech się martwia co z tym zrobić. Najważniejsze aby dotarło to do nich w
    terminie, żeby chociaż do tego nie mogli się przyczepić.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 9. Data: 2004-01-10 10:43:38
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <btokt6$1j3$1@panorama.wcss.wroc.pl>, sonia wrote:
    > Wysyłaj i niech się martwia co z tym zrobić. Najważniejsze aby dotarło to do nich w
    terminie, żeby chociaż do tego nie mogli się przyczepić.

    OK ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 10. Data: 2004-01-10 11:46:28
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Teraz interesuje mnie kwestia czy będą mieli problemy ze skanowaniem
    > pomiętych formularzy z listu.

    Nie będą.
    Odeślą Ci je z informacją że przekazanie dokumentów w stanie nie nadającym
    się do skanowania jest równoznaczne z nieprzekazaniem ich w ogóle.
    Takie prawo ponoć (p)osły uchwaliły.....