  • 11. Data: 2003-06-08 22:24:07
    Temat: Re: Wyborcza potwierdza pomysly raczyaltowych kosztow
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    news:bc08u4$2qr$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A ja się boję, że może i ministra wymienią, ale przyjdzie nastepny i
    > podejmie pomysły :-/. Bo na skłądkę dla UE trzeba nazbierać...

    Moze i masz racje, tylko ilu podatnikow do tego powaznie podejdzie. Po
    prostu zacznie sie masowe ukrywanie dochodow, firmy nie mogac wykorzystac
    kosztow, nie beda wymagaly od kontrahentow faktur VAT oraz rachunkow. Mysle,
    ze w efekcie koncowym, taki pomysl wyszedlby nawet finansowo przecietnemu
    podatnikowi na korzysc. Oczywiscie podatnicy uczciwi za wszelka cene, nie
    beda nalezeli do tej grupy, a zostana wyeliminowani z rynku. Ja mysle, ze to
    jest jakis temat 'zastepczy'. Tak jak dyzurna aborcja swego czasu. Pomysl
    jest po prostu rodem z kabaretu.

    Marek

  • 12. Data: 2003-06-09 06:31:05
    Od: Jastra <j...@g...sprint.pl>

> [...]
    > jest jakis temat 'zastepczy'. Tak jak dyzurna aborcja swego czasu. Pomysl

    Roznica miedzy podatkami a aborcja jest taka, ze mozna zapobiegac ciazy i
    mozna dziecko urodzic, itd, ale podatki podobno trzeba placic. Euronaiwni
    ludzie, ktorzy glosowali za wejsciem do Unii dali Kolodce i jego kolegom
    pozwolenie na wszystko, co im sie wymarzy i co zaargumentuja Unia i
    przyszlymi pokoleniami.

    I niestety, bilet do tego kabaretu jest obowiazkowy, jak dlugo mamy
    polskie obywatelstwo.

    Nie istnieje zadna dyrektywa unijna zakazujaca rzadom niszczyc swoj kraj,
    o ile to nie zaszkodzi firmom z innych krajow Unii

    Budujemy druga Sycylie?

    Pozdrowienia
    Basia

  • 13. Data: 2003-06-09 07:09:29
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bc048o$qle$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, MarekZ wrote:
    > zryczałtowanych

    > Ludzie spokojnie. To jest tak absurdalne, ze nie ma chyba realnych szans aby
    > stalo sie rzeczywistoscia. A nawet jakby.... no coz... szara strefa
    > powiekszy sie przynajmniej o polowe i tyle. Jakos niespecjalnie widze powod
    > do traktowania tego nadmiernbie powaznie.

    Sądzę, że powstaną specjalne 'spółki' ludzi, którzy mają DG wyłącznie w
    celach samozatrudnienia. Tam się będzie pakowało koszta, a sobie wypłacało
    tylko pensje. :)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 14. Data: 2003-06-09 07:53:08
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > Sądzę, że powstaną specjalne 'spółki' ludzi, którzy mają DG wyłącznie w
    > celach samozatrudnienia. Tam się będzie pakowało koszta, a sobie wypłacało
    > tylko pensje. :)

    Pewnie da sie tez stworzyc inne, dzialajace mechanizmy obronne. Dla mnie
    moga to wprowadzac nawet pojutrze :). Mysle, ze to wylacznie jakas "zaslona
    dymna". Postraszyc duzym absurdem, potem z niego zrezygnowac, a przepchnac
    jakies mniejszy, na co oszolomieni podatnicy w ogole uwagi nie zwroca.

    Marek

  • 15. Data: 2003-06-09 07:58:23
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Uzytkownik "Jastra" <j...@g...sprint.pl> napisal w wiadomosci
    gdansk.sprint.pl...

    > Roznica miedzy podatkami a aborcja jest taka, ze mozna zapobiegac ciazy i
    > mozna dziecko urodzic, itd, ale podatki podobno trzeba placic.

    No jesli ktos bedzie chcial sie podporzadkowac takiej regulacji, to jak
    najbardziej bedzie mogl przeciez...

    > Euronaiwni
    > ludzie, ktorzy glosowali za wejsciem do Unii dali Kolodce i jego kolegom
    > pozwolenie na wszystko, co im sie wymarzy i co zaargumentuja Unia i
    > przyszlymi pokoleniami.

    Nie wyolbrzymialbym. Prawdopodobnie nastapia proby wyciagania pieniedzy
    podatnikow pod roznymi unijnymi pretekstami i wmawiania im, ze przeciez sami
    tak zdecydowali, ale stolki rzad moze stracic tak samo jak i przed tym
    przegranym referendum :). Wiec nie moze posuwac sie do absurdu. Zreszta byc
    moze Kolodko juz przygotowuje sie do ustapienia i tak tylko sobie po prostu
    jaja robi na pozegnanie ?

    > Budujemy druga Sycylie?

    No baaaaaaa :).

    Marek

  • 16. Data: 2003-06-09 08:26:34
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Mon, 9 Jun 2003 08:31:05 +0200, Jastra <j...@g...sprint.pl>
    wrote:

    >I niestety, bilet do tego kabaretu jest obowiazkowy, jak dlugo mamy
    >polskie obywatelstwo.

    Wiesz, są bardzo poważne kraje w europie nie uczestniczące w tym
    kabarecie: białoruś, kazachstan, można wyjechać i nawet czuć się jak w
    kraju bo jest tam sporo Polaków.
    --

    Sławomir Dąbrowski

  • 17. Data: 2003-06-09 08:33:57
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik <s...@s...pl Slawomir Dabrowski)> napisał w wiadomości

    > Wiesz, są bardzo poważne kraje w europie nie uczestniczące w tym
    > kabarecie: białoruś, kazachstan, można wyjechać i nawet czuć się jak w
    > kraju bo jest tam sporo Polaków.

    A jesli ktos nie ma wielkiej potrzeby czucia sie jak w kraju, to zostaje mu
    jeszcze Szwajcaria.

    Marek

  • 18. Data: 2003-06-09 08:54:10
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Sun, 08 Jun 2003 23:01:06 +0200, maruda wrote:

    >Zaraz, spkojnie. Najbliższy tydzień, faktycznie, zapowiada się
    >ekscytująco. Jednak, oprócz kolejnego idotyzmu MF, Komisja Europejska ma
    >bardzo, bardzo długą listę skarg i zażaleń. Teraz już nie będzie musiała
    >niczego owijać w bawełne.

    Z żalem zawiadamiam, że MF ma się dobrze:

    "Nie słyszałem też, by premier Leszek Miller chciał mnie odwołać,
    robię spokojnie swoje. Przede wszystkim wszystkie polskie rodziny,
    polscy przedsiębiorcy oczekują na to, by wzmacniać tendencje rozwojowe
    polskiej gospodarki. Już jest nieco lepiej. Niespełna rok temu jak
    wszedłem do rządu tempo wzrostu raptem wynosiło marne 0,8 proc., a
    teraz 2,8 proc. - rozpędza się polska gospodarka" - powiedział
    Kołodko.

    pozazdrościć dobrego samopoczucia...

  • 19. Data: 2003-06-09 13:33:01
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "zoil" <p...@1...0.0.1> napisał w wiadomości
    > "Nie słyszałem też, by premier Leszek Miller chciał mnie odwołać,
    > Kołodko.
    >
    > pozazdrościć dobrego samopoczucia...

    Ja mam nadzieję, że "konkurencja" w SLD na najbliższym kongresie
    "podziękuje"*) za całokształt Millerowi i Kołodce.

    *) wywali ich na zbity pysk

  • 20. Data: 2003-06-09 13:38:03
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ja mam nadzieję, że "konkurencja" w SLD na najbliższym kongresie
    > "podziękuje"*) za całokształt Millerowi i Kołodce.
    >
    > *) wywali ich na zbity pysk

    Miller ma chyba za silną pozycję w partii aby go na zbity
    pysk wywalić. Gdyby tak chociaż udało się pozbyć Kołodka,
    to już byłoby coś (zakładając oczywiście, że zastąpi go ktoś
    choć odrobinę mądrzejszy).

    Pix