  • 11. Data: 2002-02-19 09:47:37
    Temat: Re: Re: Gdzie jest zapis?.
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Mon, 18 Feb 2002 20:21:02 +0100, Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > Czyli:
    >- jeśli art. 8 dotyczy rozdziału 2 to wyłącza siebie sam :>
    > co jest sprzeczne z logiką (ale tak napisali: !)

    wyłącza za wyjątkiem art. 6 ust. 2 co dla karty podatkowej w ogóle
    jest bez sensu: dla karty podatkowej wyłącza się rozdział 2 za
    wyjątkiem wykazu czynności opodatkowanych ryczałtem ewidencjonowanym.
    Nic nie rozumiem.

    >- przyjmując, że sam siebie nie wyłącza, to również
    > w art. 8 jest zakaz z zaznaczeniem że wyłącza takich
    > "współpracowników" z działania rozdziału 2
    >-...a "kartowcy" są w rozdziale 3.
    > Wygląda na to, że "kartowców" zakaz nie obejmuje (choć

    Na to wygląda, choć bez szczegółowej analizy _całej_ ustawy nie można
    tego stwierdzić na 100%

    Sławomir Dąbrowski

  • 12. Data: 2002-02-19 20:17:39
    Od: "Witek" <l...@k...net.pl>

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nic nie rozumiem.

    > Na to wygląda, choć bez szczegółowej analizy _całej_ ustawy nie można

    kurcze teraz to się juz pogubiłem

    Witek - pierwszy zainteresowany w tej sprawie.

  • 13. Data: 2002-02-20 21:39:34
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 19 Feb 2002, Witek wrote:
    [...Sławek & ja...]
    >+ kurcze teraz to się juz pogubiłem

    Nie ty jeden :(
    "Statki toną głównie od nieznajomości zasad logiki, znacznie
    rzadziej wskutek nieznajomości zasad nawigacji" - (C) by
    admirał Nelson.
    Jakby programy komputerowe były pisane tak jak prawo
    to Windowsy uchodziłyby za szczyt stabilności :>

    Skoro jest tak:
    - jest rozdział 2
    - w nim art.6
    - oraz art 8
    - w art. 8 jest również pewien inny zakaz

    I teraz art. 8 wyłącza pewną grupę "chętnych na ryczałtowców"
    z CAŁEGO rozdziału 2 za wyjątkiem TYLKO artykułu 6, do tego
    zapisany PRZED zakazem j.w. no to logiką nie da rady ugryźć:

    1. Wygląda na to, że art. 8 wyłącza samego siebie :>
    2. Przyjmując że nie wyłącza, to pytanie czy wyłącza pozostałe
    paragrafy/punkty art. 8, szczególnie te zapisane po wyłączeniu
    nie znajduje odpowiedzi... :(

    >+ Witek - pierwszy zainteresowany w tej sprawie.

    Pozdrowienia, Gotfryd