  • 11. Data: 2003-03-10 13:08:19
    Temat: Re: Biuro Rachunkowe Małopolska
    Od: "Jarek" <q...@g...pl>

    nowego platnika.

    > Jareczku, nie moja wina że nie potrafiłeś czytac a mnie sie udowadnianie
    > że nie jestem wielbładem znudziło.
    > Wiesz, po prostu akurat ta wasza dyskusje na temat wdzieków Maryni i to
    > na dodatek nie całej sobie odpuściłam...
    >
    > Maddy
    >
    > --
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > m...@e...com.pl

    Madziu w wybielaniu samej siebie jestes perfekcjonistka.
    Juz niejednokrotnie dalas dowod tego na grupie.
    Najpierw namieszasz w ladnym stylu a potem rownie elegancko po angielsku
    potwafisz sie ulotnic.
    Jarek

  • 12. Data: 2003-03-10 14:16:55
    Temat: Re: Re: Biuro Rachunkowe Małopolska
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski)

    On Mon, 10 Mar 2003 13:41:40 +0100, "Konrad S" <k...@i...pl>
    wrote:

    >Dziękuje bardzo Pani za gorące zainteresowanie moją informacją , zaznaczam
    >informacja prosze poszukac (nie będe ułatwiał zadania) na czym polega
    >róznica miedzy reklamą a informacją , jeśli ma Pani jakieś zapytania prosze

    A może jednak powiedz jaka jest według Ciebie różnica? Definicję
    słownikową znamy, ale może jest jeszcze jakaś inna całkiem nowa a nam
    nie znana?

    --

    Sławomir Dąbrowski

  • 13. Data: 2003-03-10 20:04:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 10 Mar 2003, pix wrote:

    >+ > "Art. 38. 1. Doradca podatkowy nie może reklamować [...]
    >+ A może to nie reklama tylko informacja ?

    Może mój punkt widzenia: brak wyobraźni, tj. "poczucia skali".
    Sądzę że grupowicze nie tylko ze Śląska są mało zainteresowani ;>
    wKF: pojęcie "spam" przystaje: niezamawiane...
    I dla porządku: jakby szanowne biuro raczyło komuś pomóc,
    np. rozwikłując któryś z mało oczywistych problemów - a od
    niechcenia wstawiło do stopki informację.... no to ja bym
    na pewno złego słowa nie powiedział !! (sprawdzić w googlu
    przy podobnych dyskusjach proszę :)).
    A tak.... WRRRR !! Pomyśl sobie jak skończymy jak jeszcze
    któreś biuro z Pomorza, inne z Mazur, jeszcze któreś z Bieszaczad
    (...i dopisywać) też wpadnie na taki pomysł.

    >+ Pix

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2003-03-10 20:13:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 10 Mar 2003, Konrad S wrote:

    >+ Pani Magdaleno !!!!
    >+ Dziękuje bardzo Pani za gorące zainteresowanie moją informacją ,

    wKF: odpowiadanie pod cytatem znakomicie ułatwia komentowanie
    następnym. Tylko mi nie mów że się komentarza nie spodziewałeś,
    bo wyjdzie że mało profesjonalny jesteś ;> !
    [...]
    >+ zaznaczam informacja prosze poszukac

    Weź i się zastanów.
    To jest grupa *dyskusyjna* - na pewno nie planowano dyskutować
    na gołą informacją marketingową. Owszem, *jakby* kto *pytał*
    - to *można* by uznać że jest na miejscu...
    IMHO oczywiście (bo przedstawiciele skrajniejszych poglądów
    też występują w przyrodzie :)).

    [...]
    >+ Mimo wszystko pozdrawiam :-)

    Ja też, wzajemnie ! :)
    - Gotfryd
    PS: a może jako fachowiec skomentujesz zwyczajnym podatnikom
    jakiś mniej lub bardziej teoretyczny problem - mnie (aktualnie
    już tylko z ciekawości) np. nurtuje jak jest z amortyzacją
    ŚT w ramach umów wykonywanych osobiście. Mamy cały stosik
    takich zgwozdek ;)

  • 15. Data: 2003-03-10 22:03:16
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Może mój punkt widzenia: brak wyobraźni, tj. "poczucia skali".
    > Sądzę że grupowicze nie tylko ze Śląska są mało zainteresowani ;>
    > wKF: pojęcie "spam" przystaje: niezamawiane...

    No niby masz rację, ale mój stosunek do tej kwestii jest jakiś
    taki... hmm... jednak trochę ambiwalentny.
    Za to do ustawowego zakazu reklamy - jednoznacznie negatywny,
    ale cóż, siła wyższa.

    > I dla porządku: jakby szanowne biuro raczyło komuś pomóc,
    > np. rozwikłując któryś z mało oczywistych problemów -

    Popieram w całej rozciągłości ;-)

    > pzdr, Gotfryd
    wzjm. Pix