  • 1. Data: 2006-05-11 09:58:14
    Temat: Raport fiskalny
    Od: wicios <"wicios !NO SPAM! "@tlen.pl>

    Mam w zadaniu podane:

    Okresowy raport fiskalny sporządzony z kasy o numerze unikatowym ****
    sporządzony za okres od 02.02.2006-28.02.2006r. zawiera sprzedaż
    opodatkowaną stawką 22% - 25678,90zł , stawką 7% - 1967,60zł , stawką 3%
    - 869zł.

    W zadaniu nie jest określone jasno czy w podanych kwotach jest już
    naliczony VAT czy są to kwoty netto do opodatkowania powyższymi
    stawkami. Czy jeśli nie jest to jasno określone mogę sobie przyjąć
    dowolnie a później się kłocić, że zadanie było nieściśle sformułowane?
    Czy może jest przyjęty standart, że gdy nie podano rodzaju wymienionych
    kwot to są to kwoty brutto (netto).
    Bardzo proszę o szybką odpowiedź jeśli ktoś ma jakiś pomysł (ew. wiedzę :) )

    --
    wicios

  • 2. Data: 2006-06-04 18:40:02
    Temat: Re: Raport fiskalny