  • 1. Data: 2002-12-27 12:45:30
    Temat: Rachunkowośc - dekretacja-pytania i odpowiedzi
    Od: "Artur Holik" <a...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2002-12-27 14:35:25
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Artur Holik napisał:

    Ja bym proponowała żebys jednak uścislił zagadnienie... :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-12-27 20:23:17
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 27 grudnia 2002 o godzinie (15:35:25) napisano:
    M> Użytkownik Artur Holik napisał:
    M> >

    M> Ja bym proponowała żebys jednak uścislił zagadnienie... :-)

    M> Maddy

    Moze chodzilo o to, zeby zadawac pytania i udzielac odpowiedzi?
    Taka grupka dyskusyjna na grupie dyskusyjnej? :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl