  • 1. Data: 2005-02-07 13:28:26
    Temat: Re: Rachunek - czy jest jakis wzor ??
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Wojtas wrote:

    > Witam!!
    >
    > Mam taka sytuacje.
    > Mam DG ale nie jestem VATowcem i jeszcze nie mam kaski fiskalnej.
    > Prowadze sprzedaz detaliczna.
    >
    > W miedzyczasie dla pewnej firmy wykonalem usluge i chce wystawic rachunek.
    > Pytanie brzmi.
    >
    > Czy jest gdzies dostepny wzor takiego rachunku ??
    > Moze sam go sobie zrobie tylko czy sa jakies regoly co na nim musi sie
    > znalezc ??
    >

    > WIELKIE dzieki za odpowiedzi.
    >

    > pozdro, Wojtas

    Przepisz na wzor "faktury VAT" to, co potrzebne....

    Boguslaw

  • 3. Data: 2005-02-07 17:15:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Feb 2005, Wojtas wrote:
    >+ Czy jest gdzies dostepny wzor takiego rachunku ??
    >+ Moze sam go sobie zrobie

    Tak.

    >+ tylko czy sa jakies regoly co na nim musi sie znalezc ??

    Koncept Bogusława jest słuszny.
    A co *ma* być na dowodzie księgowym znajdziesz przecież np.
    w rozporządzeniu ds. KPiR, choćby tu (paragraf 12):
    http://podatki.pl/bap1.php/151200.htm

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2005-02-08 07:54:25
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
    > A co *ma* być na dowodzie księgowym znajdziesz przecież np.
    > w rozporządzeniu ds. KPiR, choćby tu (paragraf 12):

    Co ma być na rachunku znajdziesz w rozporządzeniu MF do ordynacji
    podatkowej ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2005-02-08 12:56:13
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Maddy wrote:

    > Co ma być na rachunku znajdziesz w rozporządzeniu MF do ordynacji
    > podatkowej ;-)
    >
    > Maddy

    Ale jesli mu sie nei chce tego czytac, wystarzcy jak usunie odpowiednie
    kolumny ze wzoru jakiejs faktury...

    Boguslaw

  • 6. Data: 2005-02-09 07:29:10
    Od: "Wojtas" <w...@i...pl>

    > Ale jesli mu sie nei chce tego czytac, wystarzcy jak usunie odpowiednie
    > kolumny ze wzoru jakiejs faktury...

    Dziekuje bardzo za wszystkie odpowiedzi :-)

    Pozdrawiam, Wojtas