  • 1. Data: 2004-01-29 15:06:12
    Temat: RP - opinia o wpisywaniu amortyzacji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Dobra Firma zamieszcza komentarz o wpisywaniu amortyzacji
    - po mojej mysli "oczywiście" ;) to propaguję :)
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_z_040129/
    firma_z_a_16.html

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 2. Data: 2004-01-29 21:36:36
    Temat: Re: RP - opinia o wpisywaniu amortyzacji
    Od: "masuro" <m...@t...pl>

    A propos amoryzacji:
    jeśli odpisuję co miesiąc amortyzację samochodu, to, czy
    trzeba uzupełniać co miesiąc ewidencje środków trwałych?

    zakładając, że nie trzeba pytanie: jak często trzeba
    aktualizować wpisy w tej księdze - raz w roku - na początku?

    Pozdrawiam
    Masuro.

  • 3. Data: 2004-01-30 07:49:53
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    masuro wrote:

    > A propos amoryzacji:
    > jeśli odpisuję co miesiąc amortyzację samochodu, to, czy
    > trzeba uzupełniać co miesiąc ewidencje środków trwałych?

    Nie

    > zakładając, że nie trzeba pytanie: jak często trzeba
    > aktualizować wpisy w tej księdze - raz w roku - na początku?

    Prezcytaj w ustawie co ma zawierać EŚT to wyjdzie ci, że co roku i przy
    każdej zmianie (np podwyższeniu wartości)