  • 11. Data: 2009-07-13 12:41:28
    Temat: Re: Q2 czy nie wypadałoby kogoś bizunami po gołej dupie dla przykładu?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-13, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > przecie zmusili wszystkich. To realna kasa zagrabiona zupełnie bez sensu.

    Mnie nikt nie zmusił, więc mów proszę za siebie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2009-07-13 13:17:45
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2009-07-13, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Mnie nikt nie zmusił, więc mów proszę za siebie.

    Dopisze sie do listy niezmuszanych.
    ZUS jedynie spowodował ostateczne podjęcie decyzji bo nosiłam sie z
    zamiarem zakupu od dawna.

    Maddy i 300 pitów 11 rocznie (każdy w 3 egzemplarzach) - w tym roku
    elektronicznie! uff...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 13. Data: 2009-07-13 19:39:26
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 13 lipiec 2009 14:41
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    No dobrze. Zmusili większość.

    --
    Tristan

  • 14. Data: 2009-07-14 07:06:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Jul 2009, fart wrote:

    > 2) Dlaczego teraz można przystąpić do prac nad bezpłatnym przesyłaniem plików
    > a wcześniej na wnioski płatników twierdzono, że nie można. Kto jest w tym
    > przypadku idiotą płatnicy czy ZUS?

    Ustawodawca.
    ZUS sam sobie prawa nie stanowi!
    Wyjątkowo (?) mówiąc "na to nic nie poradzimy" - mają rację.

    wKF: chyba zaraz o akcyzie napiszę ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2009-07-20 11:08:40
    Od: HaMMeR <t...@a...pl>

    fart wrote:
    > Uchylałem się od zakupu cholernego podpisu kwalifikowanego do końca,
    > wierząc, że ustawodawca nie zidiocieje do końca i zaświta mu w kipałę
    > żarówa, która oświeci te zużyte kumóry i wycofa się z podpisu
    > elektronicznego dokumentów przesyłanych drogą elektroniczną. Niestety w
    > końcu przybity koniecznością kupiłem zestaw do podpisu.
    > Jeszcze farba nie wyschła na fakturach zakupu, kiedy doszła do mnie
    > następująca informacja.
    > http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/336352,firmy_m
    usza_kupowac_e_podpis_ktorego_zus_nie_bedzie_potrzeb
    owal.html

> [...]
    > 1) Prace rozpoczną się dopiero, kiedy wszyscy kupią klucze (niech się
    > firmy obłowią, ciekawe czyje są te firmy z kluczami?)
    > 2) Dlaczego teraz można przystąpić do prac nad bezpłatnym przesyłaniem
    > plików a wcześniej na wnioski płatników twierdzono, że nie można. Kto
    > jest w tym przypadku idiotą płatnicy czy ZUS?
    >
    > 3) Jak sądzicie. Czy można kogoś w końcu pociągnąć za ten pieprzony ZUS
    > do odpowiedzialności.
    > Przecież idiotyczne działania dyletantów narażają nas na milionowe straty.
    >
    > Jako ciekawostkę podam, że wg mnie Komisja Przyjazne Państwo to

    A na kogo glosowales, ze tak sie zapytam..?