  • 1. Data: 2007-06-15 15:13:22
    Temat: Pytanie o zalegla fakture vat
    Od: "piotr27" <p...@a...pl>

    Witam,
    Czy moge wystawic fakture VAT w dniu dzisiejszym, z data wystawienia
    31.05.2007r, tak aby zostala zaksiegowana jeszcze na maj. Teoretycznie
    wydaje mi sie, ze tak ale nie wiem jak to zrobic w praktyce poniewaz do
    kopii musze podpiac paragon fiskalny, na ktorym bedzie widniala data
    dzisiejsza.

    pozdr, Waldek.

  • 2. Data: 2007-06-15 19:44:35
    Temat: Re: Pytanie o zalegla fakture vat
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    piotr27 <p...@a...pl> wrote:
> [...]
    > wydaje mi sie, ze tak ale nie wiem jak to zrobic w praktyce poniewaz do
    > kopii musze podpiac paragon fiskalny, na ktorym bedzie widniala data

    Nie wolno wystawiac faktur z inna data niz aktualna.

    a.

  • 3. Data: 2007-06-15 20:09:51
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 15 czerwca 2007 17:13
    (autor piotr27
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f4ua46$vvm$1@news.onet.pl>):

> [...]
    > wydaje mi sie, ze tak ale nie wiem jak to zrobic w praktyce poniewaz do
    > kopii musze podpiac paragon fiskalny, na ktorym bedzie widniala data

    Chcesz zrobić oszustwo podatkowe i jeszcze się podłożyć dopinając dowód?
    Dziwny jest ten świat.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,
    i...@k...com.pl, h...@k...com.pl, p...@f...hu

  • 4. Data: 2007-06-16 09:07:30
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 15-06-2007 o 22:09:51 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > wasz znak: <f4ua46$vvm$1@news.onet.pl>):

    > Chcesz zrobić oszustwo podatkowe i jeszcze się podłożyć dopinając dowód?

    Ano podłożenie się byłoby ciekawe.
    Natomiast co do oszustwa - powiedz mi na ile oszuka :)

  • 5. Data: 2007-06-16 09:20:35
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 16 czerwca 2007 11:07
    (autor t...@o...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.tt0bmseoipkhj4@unk>):

    > Natomiast co do oszustwa - powiedz mi na ile oszuka :)

    A tego to nie wiem, bo nie podał kwot oraz sytuacji.

  • 6. Data: 2007-06-16 09:23:54
    Od: "piotr27" <p...@a...pl>

    > Chcesz zrobić oszustwo podatkowe i jeszcze się podłożyć dopinając dowód?
    > Dziwny jest ten świat.

    Nie mam zamiaru nikogo oszukiwac - niby w jaki sposob - skoro od wystawionej
    faktury i tak zaplace VAT.
    Wykonywalismy dla jednej z firm usluge, faktura miala zostac wystawiona na
    koniec maja z terminem platnosci 14dni (tak umawial sie nasz przedstawiciel
    z Klientem). Niestety przez pewne nieporozumienie faktura ta nie zostala
    wystawiona w maju a osoba wystawiajaca faktury czekala na wplate. Wplata
    oczywiscie wplynela w wyznaczonym terminie (czerwiec) lecz klient domaga sie
    faktury z maja. Stad tez bylo moje pytanie jak rozwiazac taka sprawe?
    Dlaczego odrazu jestem podejrzewany o probe oszustwa podatkowego??!!

    pozdr, Piotr

  • 7. Data: 2007-06-16 10:02:54
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 16-06-2007 o 11:20:35 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z sobota, 16 czerwca 2007 11:07
    > (autor t...@o...pl
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <op.tt0bmseoipkhj4@unk>):

    > A tego to nie wiem, bo nie podał kwot oraz sytuacji.

    Dajmy na to faktura była na 1000zł netto, 22%(220zł) VAT.
    Na ile oszuka i kogo?

  • 8. Data: 2007-06-16 12:31:44
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 16 czerwca 2007 12:02
    (autor t...@o...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.tt0d64x9ipkhj4@unk>):

    > Dajmy na to faktura była na 1000zł netto, 22%(220zł) VAT.
    > Na ile oszuka i kogo?

    No Urząd Skarbowy na 220zł VAT i na 190zł PIT.

  • 9. Data: 2007-06-16 12:32:57
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 16 czerwca 2007 11:23
    wasz znak: <f50aig$a1i$1@news.onet.pl>):

> [...]
    > wplate. Wplata oczywiscie wplynela w wyznaczonym terminie (czerwiec) lecz

    No domaga się, ale już za późno. Wystawisz mu z czerwca i już.

    > Stad tez bylo moje pytanie jak rozwiazac
    > taka sprawe? Dlaczego odrazu jestem podejrzewany o probe oszustwa
    > podatkowego??!!

    Nie chodzi o podejrzenie. To co chcesz zrobić jest nielegalne i jest
    oszustwem podatkowym. Co ja na to poradzę?

  • 10. Data: 2007-06-17 12:36:06
    Od: Karolina <o...@f...onet.pl>

    Ju oszustwem podatkowym jest fakt, e sprzeda y dokonano w maju i
    faktura powinna by
    wystawiona najpó niej 7 czerwca, czyli vat powinien by odprowadzony w
    deklaracji za maj, do 25 czerwca,
    a je li wystawi faktur w czerwcu, to podatek odprowadzi w dekl.za
    czerweic czyli do 25 lipca. Czyli z
    niekorzy ci dla US, skarbu Pa stwa itp.

    Ja bym zrobi a tak: wystawi a z dat wsteczn i nie nabija a na kas .
    Czy tak w ogóle musi to i przez kas ? Kim jst odbiorca? Osob
    fizyczn ?