  • 11. Data: 2009-01-31 16:47:24
    Temat: Re: Pytanie o OPP
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    klaus napisal:
    > W teorii ma działać to tak że jak zaznaczysz odpowiednią kratkę w
    > formularzu PIT to dane zostaną przekazane (nie pamiętam już które).
    > Po drugie nie jest to 1% tylko max 1%

    Dokladniej: jest to 1% kwoty podatku naleznego, a nie jeden procent
    z tych dziewietnastu, ktore obowiazywaly w roku 2008. Czyli tak
    naprawde jest to co najwyzej 0,19% dochodu - swiadomie pomijam kwote
    wolna od podatku.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 12. Data: 2009-01-31 16:52:49
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 31 styczeń 2009 16:02
    (autor Anax WRC
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gm1oee$f71$1@news.interia.pl>):

    > patrze na pit wlasnie (pit-36), poz.309 mozna podac cel szczegolowy 1%-
    > moze wlasnie tam mozna wpisac imie i nazwisko osoby dla ktorej ta
    > darowizna ma byc przeznaczona. Kwestia tylko jak dziala fundacja i jak
    > bardzo bierze pod uwage ten wpis.

    No ale to jest jakby łączne z ujawnianiem danych :( Bo jednym tchem
    wymieniają imię, nazwisko, kwotę i cel szczgółowy.
    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2