  • 1. Data: 2009-02-03 20:41:45
    Temat: Przesłuchanie w Urzędzie Skarbowym
    Od: l...@g...pl

    Witam serdecznie!

    Około 1-2 lat temu sprzedałem telefon w komisie w dużym hipermarkecie.
    Otrzymałem pieniążki, podpisałem umowę oczywiście wylegitymowałem się
    dowodem osobistym.
    W tej chwili dostałem wezwanie do Urzędu Skarbowego w celu złożenia
    wyjaśnień.
    Okazało się że ktoś "miły" czy to też z tego punktu czy też w oddziale
    tej firmy używał moich danych do wypisywania nie prawdziwych umów k-
    s. Tak jakbym sprzedał np: 30 telefonów do komisu.
    Z tego co mi wiadomo nie jestem jedyną osobą która tak została
    potraktowana .
    Złożyłem wyjaśnienia, nie wiele pamiętałem - szmat czasu.

    Co może być dalej czy będe musiał jeździć gdzieś i składać inne
    wyjaśnienia?

    Dziękuje serdecznie

  • 2. Data: 2009-02-04 08:54:18
    Temat: Re: Przesłuchanie w Urzędzie Skarbowym
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    l...@g...pl wrote:
    > Co może być dalej czy będe musiał jeździć gdzieś i składać inne
    > wyjaśnienia?

    Dalej może być wszystko, albo i nic, w zależności od tego, czy naczelnik
    twojego urzędu będzie miał ochotę cię udupić czy też nie.

    W Polsce mogą zlicytować cały twój majątek jeśli zalegasz z 0.01zł
    komornikowi. Więc jeśli ktoś uzna, że kręcisz z tymi komórkami to cię
    udupią jak będa chcieli. "Sprawy dla Reportera" nie oglądasz człowieku?
    Dorośnij wreszcie.

  • 3. Data: 2009-02-04 09:02:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-04, Bad Behaviour <b...@b...co.nz> wrote:

    [...]

    > W Polsce mogą zlicytować cały twój majątek jeśli zalegasz z 0.01zł
    > komornikowi.

    Nie mogą.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2009-02-04 09:14:33
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Wojciech Bancer wrote:
    > Nie mogą.

    Było właśnie ostatnio w sprawie dla reportera, że faceta wysiudali z
    gospodarstwa bo parę złotych zalegał a komornik mu wprost powiedział, że
    spodobało mu się gospodarstwo.

  • 5. Data: 2009-02-04 09:20:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-04, Bad Behaviour <b...@b...co.nz> wrote:

    [...]

    > Było właśnie ostatnio w sprawie dla reportera, że faceta wysiudali z
    > gospodarstwa bo parę złotych zalegał a komornik mu wprost powiedział, że
    > spodobało mu się gospodarstwo.

    Nie wierz we wszystko o czym mówią w TV.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2009-02-04 10:42:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Feb 2009, Wojciech Bancer wrote:

    > On 2009-02-04, Bad Behaviour <b...@b...co.nz> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie mogą.

    Nie myl pojęć. Prawdopodobnie nie możesz głową przebić betonowego
    półmetrowego muru (bo głowa nie wytrzyma a mur tak), ale przestępstwo
    jak najbardziej popełnić możesz.
    Możesz, tylko nie masz prawa :)
    Na .prawo był kiedyś opis skutecznego przeprowadzenia (przez komornika)
    egzekucji wobec osoby o tym samym imieniu i nazwisku (ale nic nie
    miała wspólnego z dłużnikiem).
    Jak niby chcesz zapobiec przestępczej egzekucji, jeśli przepisy
    np. o doręczeniach znakomicie to ułatwiają? (poddany egzekucji
    może nic nie wiedzieć o sprawie a być "skutecznie powiadomiony"
    w ten sposób, że polecony leży sobie na poczcie a awizo
    w tajemniczy sposób wywiało ze skrzynki).

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2009-02-04 15:16:25
    Od: l...@g...pl

    Kolego zastanów się i chyba SAM dorośnij.
    Co mi do tego że raz, czy dwa sprzedałem telefon a ktoś popisał X
    ilość innych umów z lewymi podpisami.
    Do tego takich osób "oszukanych" jak ja jest więcej.
    Więc czemu niby ktoś miałby kogos udupiać czytaj ze zrozumieniem.