  • 1. Data: 2009-10-14 12:49:50
    Temat: Przesłanie dokumentów do Urzędu Skarbowego.
    Od: Rafał Kowalczyk <r...@g...com>

    Jutro przesyłam priorytetem dokumenty związane z rejestracją DG do US.
    Może moje pytania są banalne - ale chciałbym wiedzieć czy te wszystkie
    dokumenty należy wysłać w jednej kopercie, czy oddzielnie w dwóch -
    jedna na NIP-1 + załączniki (upoważnienia, Oświadczenie o wyborze
    formy opodatkowania, Oświadczenie o nie wykonywaniu sprzedaży
    opodatkowanej podatkiem VAT), druga dla VAT-R, VAT-R/EU oraz
    pokwitowania wniesienia opłaty za VAT-R?

    Pozdrawiam.

    http://megalotto.pl - Wyniki lotto

  • 2. Data: 2009-10-14 13:00:18
    Temat: Re: Przesłanie dokumentów do Urzędu Skarbowego.
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 14-10-2009 o 14:49:50 Rafał Kowalczyk <r...@g...com>
    napisał(a):

    > Jutro przesyłam priorytetem dokumenty związane z rejestracją DG do US.

    A nie lepiej kupić zamiast tego prioryteta kwiatka kobiecie?

    > Może moje pytania są banalne - ale chciałbym wiedzieć czy te wszystkie
    > dokumenty należy wysłać w jednej kopercie, czy oddzielnie w dwóch -

    A czemu nie w siedmiu? Będzie bezpieczniej :)

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-10-14 14:40:10
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tomek wrote:

    > A czemu nie w siedmiu? Będzie bezpieczniej :)

    1. A co zrobisz jak wypełniłeś źle jakieś rubryczki?
    2. A zrobiłeś sobie kopie (choć bez potwierdzenia guzik warte, ale lepiej
    mieć)

    O ile nie jest to jakaś kombinacja, to składasz w miejscu zamieszkania.
    Nie sensowniej jest załatwić osobiście?
    Zwłaszcza to oświadczenie o wyborze formy opodatkowania - bo to
    pewnie zginie i zgodnie z prawem Murph... opodatkują Cię w ten najgorszy
    sposób :-)

  • 4. Data: 2009-10-14 18:57:08
    Od: Rafał Kowalczyk <r...@g...com>

    On 14 Paź, 16:40, "cef" <c...@i...pl> wrote:

    > 1. A co zrobisz jak wypełniłeś źle jakieś rubryczki?

    Wypełniało mi to biuro rachunkowe, a sam sprawdzałem dwa razy :-)

    > 2. A zrobiłeś sobie kopie (choć bez potwierdzenia guzik warte, ale lepiej
    > mieć)

    Oczywiście mam te wszystkie dokumenty skerowane?
    A o jakie potwierdzenie chodzi?

    Tak w ogóle to lepiej to chyba przesłać listem poleconym, bo będę miał
    przynajmniej potwierdzenie jakieś potwierdzenie?

  • 5. Data: 2009-10-14 19:01:17
    Od: Rafał Kowalczyk <r...@g...com>

> [...]

    A o jakie potwierdzenie chodzi?

    Tak w ogóle to lepiej to chyba przesłać listem poleconym, bo będę miał
    przynajmniej jakieś potwierdzenie?

  • 6. Data: 2009-10-14 19:23:54
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Rafał Kowalczyk wrote:

    > Wypełniało mi to biuro rachunkowe, a sam sprawdzałem dwa razy :-)

    I to ma być gwarancja?
    Wypełnia biuro, a sprawdza człowiek zielony w podatkach (w końcu składa
    zgłoszenia)
    Trudno o lepszą kombinację :-)
    .
    > Oczywiście mam te wszystkie dokumenty skerowane?
    > A o jakie potwierdzenie chodzi?

    Jakiekolwiek. I wiedzieć co złożyłeś.
    Polecony wystarczy skoro złożenie osobiste to problem.

  • 7. Data: 2009-10-14 19:44:59
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 14-10-2009 o 21:23:54 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > I to ma być gwarancja?
    > Wypełnia biuro, a sprawdza człowiek zielony w podatkach (w końcu składa
    > zgłoszenia)
    > Trudno o lepszą kombinację :-)

    Jeszcze można dać cioci do zerknięcia i wtedy będą 3 osoby,
    3 osoby to już tłum, a tłum mylić się nie może :)

    --
    Tomek

  • 8. Data: 2009-10-15 08:29:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Oct 2009, Rafał Kowalczyk wrote:

    > Oczywiście mam te wszystkie dokumenty skerowane?
    > A o jakie potwierdzenie chodzi?

    Datownik US, czyli potwierdzenie "złożenia".
    W przypadku posłania papierów pocztą jest tylko dowód że "coś"
    wysłano. Składając osobiście i biorąc potwierdzenie na kopii
    masz mniej więcej potwierdzone *co* składałeś.

    > Tak w ogóle to lepiej to chyba przesłać listem poleconym, bo będę miał
    > przynajmniej potwierdzenie jakieś potwierdzenie?

    Toż Ci tłumaczą, że nie.
    Zanosi się wszystko w 2 kopiach, jedna dla siebie.
    Osoba w informacji przywala datownik i wszyscy są szczęśliwsi ;)
    Osobiście "dla siebie" drukuję pomniejszone sqrt(2) raza (A4->A5).

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2009-10-15 08:44:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Toż Ci tłumaczą, że nie.
    > Zanosi się wszystko w 2 kopiach, jedna dla siebie.
    > Osoba w informacji przywala datownik i wszyscy są szczęśliwsi ;)
    > Osobiście "dla siebie" drukuję pomniejszone sqrt(2) raza (A4->A5).

    Swoją drogą jaki dowód jest z tego datownika, skoro nawet podpisu nie
    ma? "To nie nasz datownik i co nam pan teraz zrobi?"

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2009-10-16 11:21:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Oct 2009, Liwiusz wrote:

    > Swoją drogą jaki dowód jest z tego datownika, skoro nawet podpisu nie ma?
    > "To nie nasz datownik i co nam pan teraz zrobi?"

    Liwiusz, litości.
    Mówisz że odcisk pieczęci jest łatwo podrobić?
    Czy że na mój widok panienka wyciągnie spod lady "wersję jednorazową"
    datownika, nie przybijaną innym petentom? :D

    pzdr, Gotfryd