  • 1. Data: 2002-04-22 17:17:34
    Temat: Przerwa w DG a zasilek dla bezrobotnych
    Od: "Jur" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam taka sytuacje:
    Od 6 lat prowadzilem DG (jednoosobowa, na karte podatkowa)
    W ciagu ostatnich miesiecy mialem dwa razy zawieszona dzialalnosc na okres
    jednego miesiaca.
    Teraz z roznych powodow (m.in. nieoplacalnosc)chce zaprzestac
    dzialalnosci i w zwiazku z tym mam pytanie.
    Czy jesli zarejestruje sie jako bezrobotny bede mial prawo do zasilku ?

    I przy okazji ... czy zaprzestajac dzialalnosci musze tez zasilek rodzinny
    na dzieci
    przepisac na zone ? czy to nic nie ma do rzeczy ?
    Zona oczywiscie pracuje w zakladzie pracy ale zasilek rodzinny pobieralem
    ja.
    Bede wdzieczny za informacje.

  • 2. Data: 2002-04-22 21:15:11
    Temat: Re: Przerwa w DG a zasilek dla bezrobotnych
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    Cos takiego słyszałem, że zasiłek nalezy się jeżeli przepracujesz w ciągu 18
    miesięcy -12 m-cy, ale nie wiem czy to sie nie zmieniło :)