  • 1. Data: 2005-04-29 12:03:35
    Temat: Przepisanie telefonu na DG
    Od: "Piotr" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Prowadzę jednoosobową DG i chciałem przepisać swój prywtany telefon komórkowy
    na firmę. Czy cały rachunek będę mógł wciągnąć w KUP i odliczyć VAT czy też są
    jakieś ograniczenia? Nie przyczepi się ktoś że taki telefon będzie częściowo
    wykorzystywany również w celach prywatnych?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2005-04-29 12:33:44
    Temat: Re: Przepisanie telefonu na DG
    Od: "Bozoo" <...@...com>

> [...]
    > komórkowy
    > na firmę. Czy cały rachunek będę mógł wciągnąć w KUP i odliczyć VAT czy
    Jeśli będziw używany tylko do celów prowadzonej DG to czemu nie?

    > Nie przyczepi się ktoś że taki telefon będzie częściowo
    > wykorzystywany również w celach prywatnych?
    Jeśli będziesz również dzwonił prywatnie, to może się
    ktoś przyczepić. Z tym, że nie wiem jak ci to ktoś udowodni

  • 3. Data: 2005-04-29 15:18:50
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Dorzuce 3 grosze...

    Wlasciwie to zalezy jak duzo masz dzwonic. Ja np. mam i stacjonarke i
    komorczaka. I zrobilem tak, ze stacjonarka jest, zeby nie bylo, ze nie
    ma, ze firma ma komorki tylko. Klienci czasem wola dzwonic na
    stacjonarke, bo taniej. Tam mam socjalny, bo wlasciwnie nie dzwonie...
    Wiec telefon zostal prywatny. 26 zlotych nie bede wrzucal w koszta, bo
    to licho a n i koszta...

    A komorczak jest na firme, mam abonament ktory wystarcza an obdzwonienie
    wszystkich, w sumie i tak ponizej 100 zlotych. Wrzucam w koszty i juz.

    Pozdr