  • 1. Data: 2006-08-19 13:29:29
    Temat: Przeliczenie EUR->PLN przy braku kursu średniego
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    Witam,

    Skąd wziąć kurs średni NBP dla EUR z 15.08, wtedy u nas było święto - w
    niemczech nie i na fakturze mam 15.08.

    Czy kurs średni z tego dnia to średnia z 14.08 i 16.08, czy poprostu
    biore następny dostępny kurs czyli z 16.08?

    Z góry dzięki za odpowiedź.

    PS: Sprawa dotyczy niemieckiej faktury wystawionej przez firmę niemiecką
    dla polskiej firmy.

    --
    Marcin Gondek
    http://www.e-utp.net

  • 2. Data: 2006-08-19 14:15:27
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Marcin Gondek wrote:

> [...]
    >
    > Czy kurs średni z tego dnia to średnia z 14.08 i 16.08, czy poprostu
    > biore następny dostępny kurs czyli z 16.08?

    Tak formalnie to kurs NBP ustalony na koniec danego dnia obowiązuje
    także w następnych dniach, w których kurs nie jest ustalany. Więc
    wszystko wskazuje na to, że trzeba użyć kursu z 14.08.

  • 3. Data: 2006-08-19 14:50:25
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Marcin Gondek" <d...@e...net> napisał w
    wiadomości news:44e707cb$0$22605$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Czy kurs średni z tego dnia to średnia z 14.08 i 16.08, czy
    > poprostu biore następny dostępny kurs czyli z 16.08?

    Kurs z 14.08.

    marekz