  • 11. Data: 2002-02-12 16:04:32
    Temat: Re: Przedawnienie w US.
    Od: "Grzegorz" <g...@d...pl>

    > Mam pytanie: Po jakim czasie ulegaja przedawnieniu nie uregulowane (zle
    > uregulowane) sprawy podatkowe w US?
    > Prosze o pilna odpowiedz

    Ttwoje pytanie brzmiało jak wyżej. Co oznacza, że pytasz się o przedawnienie
    jakiejs niezapłaconej zaległości podatkowej (podatek dochodowy, Vat, Zus,
    itp). Jeżeli Twój problem dotyczy powyższej problematyki to interesuje Cię
    tylko ordynacja podatkowa. Chyba że cosik ukrywasz?

    Grzegorz

  • 12. Data: 2002-02-12 17:15:59
    Od: Leszek Olszewski <l...@o...pl-nospam>

    In article <a4beb5$c80$1@news.onet.pl>, g...@d...pl says...

> [...]
    > itp). Jeżeli Twój problem dotyczy powyższej problematyki to interesuje Cię
    > tylko ordynacja podatkowa. Chyba że cosik ukrywasz?

    Mimo wszystko polecam lekture art. 57 KKS.

    Leszek

  • 13. Data: 2002-02-12 20:21:21
    Od: "bob1969" <b...@k...net.pl>

    art. 57 kks nie dotyczy przedawnienia,
    ażeby ukarać z kks US musi wszcząć postępowanie, jeżeli zapłacisz przed
    wszczeciem, to kary nie będzie (a zobowiązanie nie jest karą) no i zależy
    czy nie płacisz uporczywie,
    a prędzej to przyślą komornika który wyniesie ci telewizor albo lodówkę więc
    zasuwaj do okienka i płać, bo odsetki lecą :)