  • 1. Data: 2002-06-03 20:03:30
    Temat: Przed rozpoczęciem działalności
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    Przed rozpoczęciem DG zakupiłem wyposażenie, komputery, ksero. Co z tym
    teraz zrobić? Czy mogę to zaliczyć w koszty w 1 m-cu dziłalności? Jak to
    zaksięgować w KPiR? HELP......

  • 2. Data: 2002-06-04 00:28:43
    Temat: Re: Przed rozpoczęciem działalności
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 3 Jun 2002, .:: Wojtek ::. wrote:

    >+ Przed rozpoczęciem DG zakupiłem wyposażenie, komputery, ksero. Co z tym
    >+ teraz zrobić?

    Przeczytać parę poprzednich wątków ?? -;)
    (było wałkowane, przed chwilą widziałem odpowiedź Orki w tym
    temacie !)

    Pozdrowienia, Gotfryd