  • 1. Data: 2002-08-12 12:00:40
    Temat: Prowizje bankowe w koszty
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Jestem chyba nieco zielony więc zapytam.
    Wiem, że jest możliwość liczenia prowizji i opłat bankowych w koszty DG.
    Tylko na podstawie jakiego dokumentu? PKO BP nie daje niestety, żadnych
    not obciążeniowych. Jest wyłącznie goły wyciąg bez pieczątki i podpisu.
    Czy to można wpisać w KPiR? Czy może trzeba do każdego wyciągu robić
    dowód wewnętrzny?

  • 2. Data: 2002-08-12 12:19:27
    Temat: Re: Prowizje bankowe w koszty
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > Wiem, że jest możliwość liczenia prowizji i opłat bankowych w koszty DG.

    wyciąg bankowy wystarczy

    Piotr

  • 3. Data: 2002-08-12 21:45:17
    Od: "kmagiera" <k...@w...opole.pl>

    Użytkownik "Nikt" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > not obciążeniowych. Jest wyłącznie goły wyciąg bez pieczątki i podpisu.
    > Czy to można wpisać w KPiR? Czy może trzeba do każdego wyciągu robić

    Witam
    Bylo juz na grupie ;-)
    Ja robie tak:
    Zrobilem sobie papierowa tabelke: Lp, data, opis zdarzenia, kwota.
    Raz w miesiacu wpisuje tam oplaty bankowe i oplaty pocztowe, sumuje.
    Z tej kwoty robie dowod wewnetrzny.
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera