  • 1. Data: 2007-07-08 14:13:34
    Temat: Proste pytanie o DRA
    Od: dtifler <s...@w...pl>

    Wtam,
    jestem platnikiem skladek ZUS ylgowych (30%). Pierwszy raz bede oplacal
    skladki i wypelniam wlasnie formularz DRA. Nie wiem jednak co wpisac w
    punkcie:
    XI. 02. - Podstawa wymiaru składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe
    XI. 03. - Podstawa wymiaru składek na ubezpieczenia chorobe i wypadkowe.
    (nie wiem czy to tutaj wazne, ale nie oplacam skladek chorobowych).

    w punkcie XI. 04. Podstawa wymiaru skladek na ubezpieczenie zdrowotne:
    2053.34zl

    Bardzo bym prosil o informacje co wpisach w polach 02 oraz 03.
    Pozrawiam.

  • 2. Data: 2007-07-08 14:31:48
    Temat: Re: Proste pytanie o DRA
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello dtifler,

    Sunday, July 8, 2007, 4:13:34 PM, you wrote:

    > jestem platnikiem skladek ZUS ylgowych (30%). Pierwszy raz bede oplacal
    > skladki i wypelniam wlasnie formularz DRA. Nie wiem jednak co wpisac w
    > punkcie:

    [...]

    > Bardzo bym prosil o informacje co wpisach w polach 02 oraz 03.
    > Pozrawiam.

    280.80

    http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=35

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2007-07-08 14:33:52
    Od: "MoJoRa" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > 2053.34zl
    >
    > Bardzo bym prosil o informacje co wpisach w polach 02 oraz 03.

    Polecam stronę www.zus.pl --> aktualności
    ... a tu są odpowiedzi na Twoje pytania:
    http://www.zus.pl/files/minimalna_podstawa.pdf

    MoJoRa

  • 4. Data: 2007-07-08 14:47:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MoJoRa,

    Sunday, July 8, 2007, 4:33:52 PM, you wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^
    [...]

    > ... a tu są odpowiedzi na Twoje pytania:
    > http://www.zus.pl/files/minimalna_podstawa.pdf

    Jesli nie chcesz pomóc - nie wprowadzaj w błąd.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2007-07-08 15:21:13
    Od: dtifler <s...@w...pl>

    Dnia Sun, 08 Jul 2007 16:47:42 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^
    > [...]
    >
    > Jesli nie chcesz pomóc - nie wprowadzaj w błąd.

    No tak, Pan podal akurat do skladki minimalnej (60%), ale w blad sie
    oczywiscie nie dalem wprowadzic :) Czyli w pole 02. wpisuje kwote 280,80 i
    w pole 03. tak samo 280,80?

  • 6. Data: 2007-07-09 22:13:57
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "dtifler" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No tak, Pan podal akurat do skladki minimalnej (60%), ale w blad sie
    > oczywiscie nie dalem wprowadzic :) Czyli w pole 02. wpisuje kwote
    > 280,80 i
    > w pole 03. tak samo 280,80?

    Tak, a btw. wiesz, ze jak nie zacząłeś DG od pierwszego dnia miesiąca,
    to możesz zapłacić proporcjonalnie mniej?

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

  • 7. Data: 2007-07-10 18:48:49
    Od: dtifler <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 10 Jul 2007 00:13:57 +0200, Rafal... napisał(a):

    > Użytkownik "dtifler" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, a btw. wiesz, ze jak nie zacząłeś DG od pierwszego dnia miesiąca,
    > to możesz zapłacić proporcjonalnie mniej?

    Tak się składa że zacząłem od 01.06 ;) Dzięki za odpowiedzi.