  • 1. Data: 2004-09-23 08:58:12
    Temat: Proporcjonalne wyliczenie kosztów
    Od: "xsgs" <x...@g...pl>

    Witam.

    W trakcie miesiąca ( sierpień ) odwiesiłam działalność. W związku z tym nie
    mogę całych kwot z faktur wliczyć w koszty. Mam pytanie dotyczące zasady
    wyliczania kwoty z faktur czy mam dzielić na 30 czy 31 tzn. kwota z faktury/
    30 * liczba dni ? Prowadzę KPIR, jestem Vatowcem - rozliczam się co miesiąc.

    Pozdrawiam
    Kasia

  • 2. Data: 2004-09-23 09:29:10
    Temat: Re: Proporcjonalne wyliczenie kosztów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Sep 2004, xsgs wrote:

    >+ Witam.
    >+
    >+ W trakcie miesiąca ( sierpień ) odwiesiłam działalność. W związku z tym nie
    >+ mogę całych kwot z faktur wliczyć w koszty.

    Faktur za co i dlaczego ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-09-23 09:30:14
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik xsgs napisał:

> [...]
    > 30 * liczba dni ? Prowadzę KPIR, jestem Vatowcem - rozliczam się co miesiąc.

    Nie ma takiej zasady.
    Wliczasz koszty ktore zostały poniesione w związku z wprowadzeniem DG.
    Wg. rzeczywistego stanu a nie "wskaźników".

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-09-23 09:45:29
    Od: "xsgs" <x...@g...pl>

    Chodzi mi o faktury za telefon, internet. Chyba nie mogę policzyć abonamentu
    za cały sierpień jeżeli odwiesiłam w połowie miesiąca.

    Pozdrawiam
    Kasia

  • 5. Data: 2004-09-23 10:27:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Sep 2004, xsgs wrote:

    >+ Chodzi mi o faktury za telefon, internet. Chyba nie mogę policzyć abonamentu
    >+ za cały sierpień jeżeli odwiesiłam w połowie miesiąca.

    Mozesz odpowiadać "naturalnie", czyli pod pytaniem ?
    Jeśli chodzi o wątpliwości - to powoduje je m.in. "zawieszanie
    DG" jako takie. A co do faktur... spróbuj poszukać hasła
    "utrzymanie", "zachowanie" lub "zabezpieczenie" źródła przychodu :)
    Np. tu:
    http://groups.google.pl/groups?selm=Pine.WNT.4.58.04
    05281536480.1184%40athlon
    ...albo tu:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=zabezpieczenie+%
    C5%BAr%C3%B3d%C5%82a+przychodu

    (nawet USy wykładają że uzasadnione "utrzymanie" jest kosztem)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)