  • 21. Data: 2004-08-11 20:44:52
    Temat: Re: Program do prowadzenia DG (MSP)
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 11. sierpnia 2004 00:19 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane h...@p...onet.pl:

    > Zachwalacie, ale ja niestety nie mogę uruchomić :( Na obu komputerach
    > wyskakuje ten sam błąd i program prosi... aby go usunąć i uruchomić
    > ponownie.

    skąd masz wersję? Ja miałem skopaną właśnie. Zadzwoniłem do nich i przysłali
    mi naprawioną. Ale demo mi działało.

    > Oczywiście podaje tylko numer błędu :) Dość rozbrajająca ufność
    > w moją wiedzę informatyczną.

    No niestety.

    > Po wielu próbach przefiltrowałem ofertę rynkową i ostatecznie zakupiłem
    > Druczka 2004, który sprawia wrażenie bardzo stabilnego, rozbudowywalnego,
    > potężnego kombajnu dla MSP. Do tego jest w umiarkowanej cenie :o)

    Nazwa sugeruje druczki. ale jak spełna swoje zadanie, to używaj :) Nie mam
    udziałów w StreamSoft, po prostu mi się podobały ich produkty

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 22. Data: 2004-08-11 21:17:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Aug 2004, Tristan Alder wrote:

> [...]
    >+ pl.soc.prawo.podatki podpisane Gotfryd Smolik news:
    >+
    >+ >>+ > Nie chciałbym uogólniać, ale zdecydowana większość bur
    >+ >>+ > posiada zainstalowanego office`a w wersji standard na swoim
    >+ >>komputerze. +
    >+ >>+ Taaa... Jeśli mają kradzionego.
    >+ >
    >+ > Czy to miała być obelga pod adresem wybranych gruupowiczów ;> ?
    >+
    >+ Dlaczego? Nie zgadzam się z twierdzeniem, że większość biur ma legalnego

    Hm... Trudno dyskutować :)
    Może spróbuję podważyć z innej strony: jak już ktoś ma "kradzionego",
    to dlaczego tylko "standard" ?? ;>

    >+ BTW: Po grzyba ci MSO? OOo nie wystarczy?

    "standard u ważnego klienta".
    Zapewniam że z kompatybilnością krucho: makra nie działają na pewno,
    a dwa lata temu to żadna tabelka nie wyglądała tak samo po wczytaniu
    "do drugiego programu" :>
    Zeznaję że ooopslooka oczywiście nie potrzebuję ;>
    Ale mieć ACCESSA pod ręką czasami wygodnie ;)

    >+ > (nie szukasz czasem kogoś komu do szczęścia potrzebny
    >+ > jest PC z WinME OEM + WinXP OEM ?? :>)
    >+
    >+ ?? Ja szukam? Nie.

    To było "korzystając z okazji", nie dlatego że podejrzewam iż
    "miłośnikiem jesteś" :)
    A nuż jakiś znany ci wróg linuksa potrzebuje... ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 23. Data: 2004-08-11 21:32:35
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 11. sierpnia 2004 23:17 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Gotfryd Smolik news:

    > To było "korzystając z okazji", nie dlatego że podejrzewam iż
    > "miłośnikiem jesteś" :)
    > A nuż jakiś znany ci wróg linuksa potrzebuje... ;)

    Przeczytaj jeszcze raz zdanie z nawiasu i odnajdź w nim sens :D

  • 24. Data: 2004-08-12 05:55:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Aug 2004, Tristan Alder wrote:
    [...]
    >+ Przeczytaj jeszcze raz zdanie z nawiasu i odnajdź w nim sens :D

    Ech, miało być "znasz" :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 25. Data: 2004-08-12 14:26:57
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 12. sierpnia 2004 07:55 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Gotfryd Smolik news:

    > On Wed, 11 Aug 2004, Tristan Alder wrote:
    > [...]
    >
    > Ech, miało być "znasz" :]

    No teraz nabiera sensu, choć nie rozumiem, czemu dwa systemy ma ten
    zestaw :) I czemu się pozbywasz XP, skoro go potrzebujesz do MSO, jak sam
    pisałeś.... Nieco to zawiłe :)

  • 26. Data: 2004-08-13 21:57:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Aug 2004, Tristan Alder wrote:
    [...]
    >+ No teraz nabiera sensu, choć nie rozumiem, czemu dwa systemy ma ten
    >+ zestaw :)

    ..."nabył"... :) ME miał, a XP pojawiło się "w trybie pilnym bo
    Office 2003 wymaga" :>

    >+ I czemu się pozbywasz XP, skoro go potrzebujesz do MSO, jak sam
    >+ pisałeś....

    A może rozpatrywany jest upgrade hardware ??
    (MSO jest "full", nie OEM)

    >+ Nieco to zawiłe :)

    ...tylko "nieco" :)

    --