  • 1. Data: 2006-03-01 13:33:24
    Temat: Program do PIT za 2004 rok - POMOCY
    Od: "clip" <c...@y...com>

    Witam,

    Czy ktos wie jaki program do rozliczania PITow zapisuje pliki w
    formacie *.DPIT?

    W zeszlym roku rozliczalem PITY przy pomocy jakiegos programu z sieci,
    po awarii komputera zostaly mi tylko zapisane rozliczenia (z backup'u)
    nie mam natomiast programu zeby je otworzyc a pilnie potrzebuje je
    wydrukowac. Programy z WP.PL czy z PITY.PL nie otwieraja tych plików.

    Z gory dziekuje za pomoc

    Clip

  • 2. Data: 2006-03-01 16:40:52
    Temat: Re: Program do PIT za 2004 rok - POMOCY
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Uzytkownik "clip" <c...@y...com> napisal w wiadomosci
    s.com...
[...]

    Moze ten program:
    http://www.idg.pl/ftp/pc_5332/PITY.2004.1.2.html

  • 3. Data: 2006-03-01 21:12:43
    Od: "clip" <c...@y...com>

    > Clip
    > Moze ten program:
    > http://www.idg.pl/ftp/pc_5332/PITY.2004.1.2.html

    Nie to nie to, nie jest to tez program z IPS ze strony www.pity.pl
    (chociaz interface bardzo podobny)

  • 4. Data: 2006-03-02 12:39:36
    Od: "jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Nie to nie to, nie jest to tez program z IPS ze strony www.pity.pl
    > (chociaz interface bardzo podobny)

    program PITY 2004 z Gazety Wyborczej
    chyba jest do sciagniecia na stronie

    j.

  • 5. Data: 2006-04-02 12:40:39
    Od: fr<f...@f...com>

    Ten program jest na http://www.pit.pl/roczne/

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2006-04-02 12:46:34
    Od: fr<f...@f...com>

    http://mediasoftpolska.pl/test_ver.php?current=1.0.2
    .4

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2006-04-22 20:38:53
    Od: DarekZ<d...@p...com.pl>

    Mam podobny problem.
    Nie wiem jaki program zapisywał rozliczenia PIT za 2004r.
    z rozszerzeniem *.pit
    HELP!!!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info