  • 1. Data: 2007-12-07 13:58:55
    Temat: Prognozy abolicji dla pracujacych w UK i czy ktos pomoze wyliczyc podatek?
    Od: t...@g...com

    Szanowni Panstwo ;-)

    Czy ktos z grupowiczow podjalby sie wyliczenia wysokosci podatku, jaki
    musze zaplacic po przepracowaniu ok 18 miesiecy w Anglii w latach 2005
    - 2007? Wszelkie konkrety podalbym mailem.

    A moze ktos moze polecic jakas instytucje lub prawnika, ktory moglby
    mi w tym pomoc, oczywiscie odplatnie. Ja niestety zupelnie sie na tym
    nie znam, nigdy nie pracowalem w Polsce, nie jestem zarejestrowany w
    Urzedzie Skarbowym.

    I jeszcze jedna kwestia. Chcialbym poznac Wasze prognozy, jesli chodzi
    o abolicje podatkowa. Prawda czy mit? :-)

    Pzdr.
    T.

  • 2. Data: 2007-12-07 14:10:18
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    t...@g...com wrote:
    [...]
    > I jeszcze jedna kwestia. Chcialbym poznac Wasze prognozy, jesli chodzi
    > o abolicje podatkowa. Prawda czy mit? :-)

    Wg. mnie to będzie mit, ewentualnie to będzie taka abolicja żeby ładnie
    medialnie wyglądało, ale zbyt wielu się na to nie załapało :)

    p. m.