  • 11. Data: 2005-11-24 13:08:53
    Temat: Re: Progi podatkowe
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Jakiś czas temu w podobnej sytuacji nasz US załatwił naszą prośbę odmownie
    :( . Nadpłatę mieliśmy sporą w rozliczeniu rocznym, ale ile trzeba było
    nadpłacić w trakcie roku - szlag nas trafiał, bo akurat mimo sporych
    dochodów spłacaliśmy kredyt hipoteczny i nie było wesoło przy ówczesnym
    oprocentowaniu :((((.
    Jeśli za listopad nie przekroczysz progu podatkowego to nie masz się co
    martwić o grudzień. Zaliczkę za grudzień płacisz przecież w wysokości
    zaliczki za listopad, a całość rozliczysz dopiero w picie rocznym.
    Pozdr. Graszka.

  • 12. Data: 2005-11-26 08:58:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 Nov 2005, Graszka wrote:

    > Jakiś czas temu w podobnej sytuacji nasz US załatwił
    > naszą prośbę odmownie :(

    Mnie też, w zeszłym roku.

    > Nadpłatę mieliśmy sporą w rozliczeniu rocznym, ale ile trzeba było
    > nadpłacić w trakcie roku - szlag nas trafiał,

    ...na deser wskutek spowodowania zwrotu załapałem się na
    kontrolę :] (po prawdzie świat się nie zawalił, ale jak
    mniemam wszyscy o niczym innym nie marzycie tylko o jakiejś
    kontroli, nie ? ;))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)