  • 11. Data: 2006-05-09 12:04:40
    Temat: Re: Problem rozliczeniowy...
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0605082300130.1688@athlon>,

    > Chyba nie tak trudne - korzenie się niszczą "od wjechania" zawsze,
    > nawet jak naziemnej częsci rośliny nie ma...

    Będzie bitwa na ekspertów...

    > A to już osobna, trudniejsza sprawa.
    > Jak to powiedział któryś z tych szeryfów (w USA), co to go regularnie
    > organizacje ochrony więźniów nachodzą: "jak w ramach zaszczytnej
    > służby żołnierze mogą to przecież zaszczyt..." czy jakoś tak.

    To ja się przyznam, że o tym szeryfie nie słyszałem...

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 12. Data: 2006-05-09 13:16:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 May 2006, Jarek Spirydowicz wrote:

    > To ja się przyznam, że o tym szeryfie nie słyszałem...

    W prasie kiedyś było.
    Była awantura o to, że na więźnia wydaje mniej niż przysługujące normy
    w schronisku dla zwierząt. Tłumaczył że żółnierze mogą pod namiotami
    spędzać manewry - to więźniowie też.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 13. Data: 2006-05-10 08:55:07
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0605091514360.2020@athlon>,

    > W prasie kiedyś było.
    > Była awantura o to, że na więźnia wydaje mniej niż przysługujące normy
    > w schronisku dla zwierząt. Tłumaczył że żółnierze mogą pod namiotami
    > spędzać manewry - to więźniowie też.

    A. To ja mu brawo z daleka. I dodatkowy argument, że zwierzęta w
    schronisku to zazwyczaj ofiary, a nie oprawcy.