  • 21. Data: 2004-12-29 17:33:05
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości
    news:

    > Jak to nie zareagowal? Wprowadzil nielegalna akcyze

    Nie tyle wprowadził co nie zdjął.
    Ale to nie była właściwa reakcja.
    Tym bardziej że nielegalna.

    > Dla Ciebie auto 5 letnie to nie zlom, a dla kogos innego to moze byc zlom.

    Nie wykluczam.

    > Analogicznie, dla mnie 10 letnie Audi to nie zlom, a dla Ciebie zlom.
    > Jaka podasz defnicje zlomu?

    Coś, co ktoś oddaje za darmo, albo prawie darmo, bo mu tak taniej niż
    złomować.....

    > Bo sam wiek to slabe kryterium. Liczy sie chocby
    > jeszcze marka.

    Nie bardzo....
    Bardziej już stan teczniczny.

    > Przedstawiam po prostu stan faktyczny. Oczywiscie Ty nie musisz mi
    wierzyc,

    Spokojna głowa.
    Nie wierzę.

  • 22. Data: 2004-12-29 17:33:53
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Bzooo" <z...@e...net.pl> napisał w wiadomości news:

    > No tak. Ale dla własnego (w sumie i innych) wolę jeździć
    > 9 -letnim golfem 3, za 1000 euro (plus akcyza i inne duperele)
    > niż maluchem, również za równowartość 1000E a nowszym o 2 lata.

    Wierzę.
    I cieszę się że będzie trudniej....

  • 23. Data: 2004-12-29 17:39:07
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 29 Dec 2004 18:33:53 +0100, w <cqupp7$dfb$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <k...@...pl> napisał(-a):

    > Wierzę.
    > I cieszę się że będzie trudniej....

    Trudno, niektórzy widać mają za słabe okulary i widzą tylko czubek własnego
    nosa.

    Na szczęście trudniej nie będzie.

  • 24. Data: 2004-12-29 18:14:59
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> napisali:

    > Dalej chce pan polemizować?

    Daj spokoj, Cavallino przeplacil w Polsce w salonie, a teraz gul mu
    skacze, ze ludzie kupuja 2x lepsze auta za 2x nizsza cene.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 25. Data: 2004-12-29 19:17:50
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości news:

    >Trudno, niektórzy widać mają za słabe okulary i widzą tylko czubek własnego
    >nosa.

    Rozumiem że wolałbyś aby widzieli czubek Twojego?
    Chyba się nie doczekasz...

    >Na szczęście trudniej nie będzie.

    Mam nadzieję że się mylisz.

  • 26. Data: 2004-12-29 20:33:51
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 29 Dec 2004 20:17:50 +0100, w <cquvs4$bfg$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <k...@...pl> napisał(-a):

    > Rozumiem że wolałbyś aby widzieli czubek Twojego?
    > Chyba się nie doczekasz...

    Wolałbym żeby nie widzieli niczyjego. Ty natomiast widzisz tylko swój własny.

    > Mam nadzieję że się mylisz.

    Nigdy. Jeśli ustawa jest korupcjogenna, to zawsze odnosi skutek odwrotny.

  • 27. Data: 2004-12-29 20:36:09
    Od: poreba <d...@p...com>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> popełnił 29 gru 2004 na pl.soc.prawo
    utwór news:urq5t05hhq7g1sl80fdelmbvdqjni1omti@4ax.com:

    > Trudno, niektórzy widać mają za słabe okulary i widzą tylko czubek
    > własnego nosa.
    > Na szczęście trudniej nie będzie.

    Dziwię się biadolącym nad stosami złomu wpływającego do nas za granicy
    i radującym się zaporowymi opłatami mającymi temu przeciwdziałać.
    A dziwię się dlatego, że przed złomem na drogach żadne opłaty nie uchronią.
    Uchronić nas może przed zagranicznym i krajowym złomem nie-fikcyjna
    kontrola techniczna i prawdziwe badania w stacjach do tego właśnie
    powołanych.
    Acha, i jeszcze jedno: parę wyroków odpowiednio nagłośnionych
    dla poświadczających nieprawdę na dokumentach POD WARUNKIEM
    że będą efektem _stałej_ pracy służb powołanych do eliminowania
    łamania prawa.
    Ot, co. Kto będzie sprowadzał trupy wiedząc, że nie dopuszczą ich do ruchu
    i w wyniku tego naliczą opłatę za import odpadów? ;))

    --
    pozdro
    poreba

  • 28. Data: 2004-12-29 20:46:22
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 29 Dec 2004 20:36:09 +0000 (UTC), w
    <X...@1...7.19.101>, poreba <d...@p...com>
    napisał(-a):

    > Uchronić nas może przed zagranicznym i krajowym złomem nie-fikcyjna
    > kontrola techniczna i prawdziwe badania w stacjach do tego właśnie
    > powołanych.

    To zbyt trudne dla takich jak Cavallino -- oni zatrzymali się w poprzednim
    stuleciu i wierzą w magiczną moc przepisów.

  • 29. Data: 2004-12-29 21:53:27
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Rozumiem że wolałbyś aby widzieli czubek Twojego?
    > Chyba się nie doczekasz...

    >Wolałbym żeby nie widzieli niczyjego.

    Nie da się.
    Jedni mają taki interes, inni przeciwny, a jeszcze nie widziałem klienta
    który optuje przeciw swojemu interesowi...

    > Ty natomiast widzisz tylko swój własny.

    Powtarzasz się.
    Jak zwykle zresztą

  • 30. Data: 2004-12-29 21:55:55
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości news:

    > Ot, co. Kto będzie sprowadzał trupy wiedząc, że nie dopuszczą ich do ruchu
    > i w wyniku tego naliczą opłatę za import odpadów? ;))

    Ależ to wcale nie o odpady chodzi (w skuteczność tego też nie wierzę), tylko
    o liczeniu podatku od pojemności silnika i normy, zamiast od ceny na
    umowie....