  • 1. Data: 2003-12-17 00:12:47
    Temat: Praca w firmie zagranicznej
    Od: "Welt" <w...@t...com>

    Witam

    skonczylam studia w Niemczech i niemiecka firma (import-export)gdzie robilam
    wakacyjne praktyki chcac wejsc na polski rynek proponuje mi prace jako
    doradca handlowy z praca na terenie Polski.
    Czy w swietle polskiego prawa oprocz umowy zlecenia jest mozliwosc
    podpisania z firma umowy o prace z ta firma?
    jesli jest to mozliwe gdzie sie dowiedziec o skladki na ZUS, ubezpieczenia
    zeby ustalic moje miesieczne pobory?

    Moze ktos ma podobne doswiadczenia....

    Lea

  • 2. Data: 2003-12-17 11:03:23
    Temat: Re: Praca w firmie zagranicznej
    Od: Jacek <d...@g...pl>

  • 3. Data: 2003-12-17 11:08:00
    Od: Jacek <d...@g...pl>

    Przepraszam za pusty post.

    Moim zdaniem najlepiej rozpoczac dzialalnosc gospodarcza
    (najprawdopodobniej na zasadach ogolnych), podpisac kontrakt z niemiecka
    firma i zarabiac. Koszty to: minimalny ZUS (zerknij na www.zus.pl),
    oplata za prowadzenie rachunku firmowego (w mbanku za darmo). W koszty
    uzyskania przychodu bedziesz mogla wrzucic wszystkie wydatki typu
    bilety, hotele, telefony itp. O tym, jak rozpoczac dzialalnosc poczytasz
    na onet.pl i innych portalach, gdzie pisuja o ekonomii.

    Powodzenia!