  • 1. Data: 2003-02-11 12:08:00
    Temat: Ponownie kilometrowka
    Od: "Adam Maj" <a...@p...pl>

    Czy mi sie zdaje czy faktem jest, ze do
    ewidencji przebiegu pojazdu wpisujemy
    z rachunkow np. za paliwo, kwoty netto ?
    Jezeli nie odliczam VAT-u z rachunkow,
    to powinienem wpisac kwote brutto.
    Prawdopodobnie w GP przemknal mi taki tekst,
    ze powinno wpisywac sie kwote netto,
    a VAT wpisywac jako koszt.
    Czy to tak ma byc ? Bo po mojemu
    to maslo maslane.

    --
    adam

  • 2. Data: 2003-02-11 15:20:52
    Temat: Re: Ponownie kilometrowka
    Od: "Kartka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Maj" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jezeli nie odliczam VAT-u z rachunkow,
    > to powinienem wpisac kwote brutto.
    > Prawdopodobnie w GP przemknal mi taki tekst,

    Brutto, kwoty brutto

  • 3. Data: 2003-02-11 23:10:08
    Od: "Fencer by \(s\)word" <f...@p...com>

    Adam Maj <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    > Jezeli nie odliczam VAT-u z rachunkow,
    > to powinienem wpisac kwote brutto.
    > Prawdopodobnie w GP przemknal mi taki tekst,

    I dobrze Ci przemknelo ;) Vat z faktur za paliwo nie podlega odliczeniu i
    jako taki stanowi KUP. Netto faktury do Ewidencji Rachunkow powiazanej z
    Ewidencja Przebiegu i w ten sposob nawet jak Ci braknie kilometrow w EPP to
    przynajmniej VAT wpiszesz w KUP.

    --
    Pozdrówka,
    Irek Makowski [Fencer by (s)word]

  • 4. Data: 2003-02-11 23:34:50
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    powiazanej z
    > Ewidencja Przebiegu i w ten sposob nawet jak Ci braknie kilometrow w

    Czyżby?
    Zauważ, że jeśli nie odliczasz VAT,
    to wydatek na paliwo=kwota brutto z faktury
    (w podatku doch mowa o wydatkach)
    a jeśli VAT jest odliczalny (myjnie, spryski itp),
    to wydatkiem
    jest kwota netto z faktury.

    CEZ

  • 5. Data: 2003-02-11 23:44:26
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "Fencer by \(s\)word" <f...@p...com> napisal w

> [...]
    > Rachunkow powiazanej z Ewidencja Przebiegu i w ten sposob nawet jak Ci
    > braknie kilometrow w EPP to przynajmniej VAT wpiszesz w KUP.

    VAT za paliwo w KUP? Nawet jak zabraknie kilometrów?
    Litości, przestańcie, bo zgłupieje do reszty. Właśnie odrabiam lekcję
    zadaną mi przez Maddy, która odesłała mnie do źródeł (por. wątek "Koszty
    samochodu prywatnego - KPiR i VAT"). Jeszcze czytam spisując wszystkie
    mające związek ze sprawą artykuły i paragrafy. Za trochę przejdę do
    analizy. Tymczasem błagam, nie mnóżcie mi bodźców.

    Marta

  • 6. Data: 2003-02-12 10:08:35
    Od: "brutus" <b...@p...onet.pl>

    "MartaW" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > samochodu prywatnego - KPiR i VAT"). Jeszcze czytam spisując wszystkie
    > mające związek ze sprawą artykuły i paragrafy. Za trochę przejdę do
    > analizy. Tymczasem błagam, nie mnóżcie mi bodźców.

    Moze zebrane wnioski umiescisz na grupie, powinno to, na jakis czas, zamknąć
    temat, a i sam jestem ciekaw ;-)

    Rafal

  • 7. Data: 2003-02-12 10:32:07
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "brutus" <b...@p...onet.pl> napisal w

    > Moze zebrane wnioski umiescisz na grupie, powinno to, na jakis czas,
    > zamknąć temat, a i sam jestem ciekaw ;-)

    Już umieściłam. O 2:37, czyli cokolwiek w nocy, więc pewnie przeoczyłeś.
    lepiej goto <b2c8he$354$1@nemesis.news.tpi.pl>

    Marta