  • 1. Data: 2004-11-26 13:45:25
    Temat: Ponawiam pytanie, bo moze ktos nie zauwazyl, a watpie by nikt
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    nie wiedzial :-)

    Chodzi o ewidencje przychodow w ryczalcie:

    mam problem z zalapaniem skad sie wziela kwota koncowa:
    http://tiny.pl/jp3 (scan z ksiazki)
    na zakreslona na czerwono. Gdybym po prstu odjal kwoty zakreslone na zolto
    od
    Podatku ryczaltowego (kolumna Przychod) to wyszlo by na koniec okolo 450
    wiec
    teraz mam zagadke (juz od kilku dni), pomoglby mi ktos ja rozwiazac? :)

    Pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2004-11-29 15:11:28
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>