  • 11. Data: 2010-09-08 20:00:29
    Temat: Re: Podstawa wymiaru składek przy chorobowym dla prowadzącego dg
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    news:100908.204242.pspp.531@int.dyndns.org.invalid..
    .

    > Potrzebny był komplet dokumentów i tak się ich zdobywaniem zmęczyłem, że
    > po
    > podpisaniu umowy zafundowałem sobie dwa tygodnie LB nad morzem ;P
    >
    > Podsumowując: czy sie stoi czy sie leży i tak ZUSu sie należy

    Kurnia, jaki komplet?
    Jak ostatnio chorowalem 13 dni, to wystarczyl ZUS-ZLA i wypelniony ZUS-Z3a.
    Po jakims miesiacu wplynela kasa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2010-09-08 20:23:11
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    SDD w <news:i68q0s$lnk$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .

    > Kurnia, jaki komplet?

    Komplet dokumentów wydawanych przy zakładaniu DG z pieczątkami. Potrzebny
    był i nie wnikaj w jakim celu.
    Wiesz, kiedyś nie było jednego okienka i np. trza było dymać do
    wojewódzkiego GUS po REGON, a nie każdy miał tam rzut beretem...

    > Jak ostatnio chorowalem 13 dni, to wystarczyl ZUS-ZLA i wypelniony ZUS-Z3a.
    > Po jakims miesiacu wplynela kasa.

    Cos sie tak zasiłku chorobowego uczepił jak rzep?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]