  • 1. Data: 2009-12-10 19:31:14
    Temat: Podatek za listopad
    Od: "Jasiek" <j...@p...pl>

    Jak wiadomo w grudniu płacimy "podwójny" podatek za listopad.

    Czy jeżeli wystawię fakturę za usługę z dnia 28.11 z datą wystawienia 01.12
    i datą sprzedaży 28.11 to obejdę ten podwójny podatek, czy i tak mi nic to
    nie daje?

  • 2. Data: 2009-12-10 21:57:05
    Temat: Re: Podatek za listopad
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jasiek w <news:hfrqdd$7cl$1@news.onet.pl>:

> [...]

    > i datą sprzedaży 28.11 to obejdę ten podwójny podatek, czy i tak mi nic to

    IMVHO VAT za grudzień, PIT za listopad.

    Ale i tak czasem nie jestem w stanie pojąć takiego podejścia... Ile to
    "podwójne" wyniesie?, Dlaczego sie nad tym nie zastanowiłeś w listopadzie i
    okresach wcześniejszych?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2009-12-10 22:03:56
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    > Ale i tak czasem nie jestem w stanie pojąć takiego podejścia... Ile to
    > "podwójne" wyniesie?, Dlaczego sie nad tym nie zastanowiłeś w listopadzie
    > okresach wcześniejszych?
    NIe zawsze można się nad tym zastanowić
    tzn zastanowić to się można tylko rozwiązanie niekoniecznie jest, więc
    jeżeli znasz jakieś to zapodaj

    --
    pawełJ

  • 4. Data: 2009-12-10 22:17:57
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    pawelj w <news:hfrrsu$kg0$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > NIe zawsze można się nad tym zastanowić
    > tzn zastanowić to się można tylko rozwiązanie niekoniecznie jest, więc
    > jeżeli znasz jakieś to zapodaj

    Brak danych, brak certyfikatu na doradzanie...

    Ale mogę podyskutować -- Nie chciałbyś w deklaracji za listopad wykazać np.
    1 000 000 (jeden milion PLN) podatku (2 do zapłacenia)?
    Że nie masz, bo kontrahent nie zapłacił, czy co?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]