  • 1. Data: 2009-08-29 13:10:09
    Temat: Podatek od ustawowych odestek?
    Od: "Czytający Usenet" <n...@c...of.spam>

    Wygrałem w sądzie cywilnym z parkingiem strzeżonym w sprawie o zniszczone
    mienie (uszodzenie auta). Sprawa trwała 1,5 roku i po tym czasie mam poza
    samą sumą którą wydałem na remont jeszcze odsetki ustawowe - ponad 2.000 zł.
    Czy mam od tego zapłacić podatek, jeśli tak to w jakiej formie (pit?) i w
    jakim czasie i wysokości.

  • 2. Data: 2009-08-29 19:47:14
    Temat: Re: Podatek od ustawowych odestek?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 29 Aug 2009, Czytający Usenet wrote:

> [...]
    > samą sumą którą wydałem na remont jeszcze odsetki ustawowe - ponad 2.000 zł.

    Czy to nie podpadnie przypadkiem pod "odszkodowania lub zadoœćuczynienia,
    jeżeli ich wysokoœć lub zasady ustalania wynikajš wprost z przepisów
    odrębnych ustaw", czyli art.21.1.3 UoPDoOF, o tu:
    http://www.gofin.pl/nowe_okno.php?id_temat_html=2835
    4&id_pismo=509&i=0
    ?

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-08-31 12:27:19
    Od: "Czytający Usenet" <n...@c...of.spam>

    > Czy to nie podpadnie przypadkiem pod "odszkodowania lub zadośćuczynienia,
    > jeżeli ich wysokość lub zasady ustalania wynikają wprost z przepisów
    > odrębnych ustaw", czyli art.21.1.3 UoPDoOF, o tu:
    > http://www.gofin.pl/nowe_okno.php?id_temat_html=2835
    4&id_pismo=509&i=0
    > ?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Gdybym wiedział, nie pytałbym. Nasze kochane prawo podatkowe jest mało
    zrozumiałe ... stąd moje obawy żeby po 3 latach nie dostać wezwania z US i
    bulić słonej kary za niewykazanie dochodu.

  • 4. Data: 2009-08-31 19:37:05
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Czytający Usenet" <n...@c...of.spam> napisał w wiadomości
    > Gdybym wiedział, nie pytałbym. Nasze kochane prawo podatkowe jest mało
    > zrozumiałe ... stąd moje obawy żeby po 3 latach nie dostać wezwania z US i
    > bulić słonej kary za niewykazanie dochodu.

    Zapytaj w US!

  • 5. Data: 2009-08-31 20:48:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ianus wrote: