  • 11. Data: 2011-02-18 07:50:55
    Temat: Re: Podatek od sprzedazy nierchomosc - zestawienie faktur na budowe/remont
    Od: kendy <k...@g...com>

    > Ludzie mają różne hobby - Ty jak widzę lubisz "kopać się z koniem"
    > Daj znać jak Ci poszło.

    Po prostu nie lubie jak ktos robi ze mnie wielblada :) Wiem jak
    pracuja urzednicy i nie bardzo rozumiem dlaczego za nich mam odwalac
    robote? On sobie zrobi kaweczke, przejrzy tabelki, walnie pieczatke i
    pojdzie pogadac do kolegi/kolezanki do pokoju obok.
    Wiekszosc ludzi widac nie lubi sie kopac z koniem i woli potulnie
    zrobic co 'pan urzednik' sobie zyczy. Jakbysmy wszyscy podchodzili do
    roznych tematow 'po co kopac sie z koniem' to nie mielibysmy np.
    Solidarnosci i nadal zylibysmy w cudownym obozie socjalistycznym. :)

    Napewno dam znac jak poszlo :)

    k.

  • 12. Data: 2011-02-18 07:55:19
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-02-18 08:50, kendy wrote:
> [...]
    > roznych tematow 'po co kopac sie z koniem' to nie mielibysmy np.
    > Solidarnosci i nadal zylibysmy w cudownym obozie socjalistycznym. :)

    To nie jest kwestia lubienia tylko pragmatyki.

    Jak rozumiem nie planujesz obalić obecnego ustroju (urzędniczego) tylko
    sprawnie rozliczyć podatek. I w takim przypadku IMHO szybciej będzie
    posadzić kogokolwiek do zrobienia tabelki niż kopać się z koniem.

    Piotrek

  • 13. Data: 2011-02-18 09:22:08
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Piotrek w <news:4d5e26f7$0$2496$65785112@news.neostrada.pl>:

    > On 2011-02-18 08:50, kendy wrote:
    [...]
    > Jak rozumiem nie planujesz obalić obecnego ustroju (urzędniczego) tylko
    > sprawnie rozliczyć podatek. I w takim przypadku IMHO szybciej będzie
    > posadzić kogokolwiek do zrobienia tabelki niż kopać się z koniem.

    Zwłaszcza, że jak sam pisał występował o zwrot VAT więc chyba VZM-1/A
    składał...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 14. Data: 2011-02-18 11:40:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/18/2011 12:21 AM, kendy wrote:
    > ok Panowie, zarty zartami ale ja chce zrobic z tego uzytek
    > Po prostu mam dosyc cwaniactwa urzedniczego i chce wiedziec czy mam
    > OBOWIAZEK dostarczyc tabelke czy to jest 'widzimisie' urzednika-
    > leniwca?
    >
    > Bo jezeli to drugie to dostarcze im faktury z potwierdzeniem odbioru
    > ilus tam dokumentow i koniec.
    > Prowadze firme i naprawde nie mam czasu na robienie tabelek dla pana
    > urzednika bo jemu sie nie chce przegladac dokumentow co wydaje mi sie
    > jest jego obowiazkiem.
    >
    > k.
    to jak nie masz czasu to zrób to co chcą.

  • 15. Data: 2011-02-18 12:24:35
    Od: kendy <k...@g...com>

    No i szanowne kolezanki i koledzy

    Wlasnie jestem po rozmowie a) z naczelnikiem b) z 'komisarzem' ktory
    mnie obsluguje

    Mam sie pojawic z oryginalami faktur i zadnych tabelek robic nie
    musze. Jak to powiedzial pan naczelnik (tonem tlumaczaco-nauczajacym)
    ze to w pismie to taka drobna uwaga, ze jesli 'klient' ma mozliwosc to
    milo, jesli nie to nie i to nie jest obowiazkowe. Kazali przyjsc z
    fakturami i tez bedzie ok.

    Jednak w pismie z US jest to napisane w taki sposob ze 99% osob bedzie
    sie balo ustaw, paragrafow itp itd i dla spokojnosci zrobia robote za
    urzednika.

    Reasumujac. Po raz kolejny doswiadczylem tego, iz urzednicy to
    smierdzace leniwce ktorym sie nie chce pracowac.
    Nie dajcie sie dymac urzedasom :)

    k.

  • 16. Data: 2011-02-18 12:44:01
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-02-18 13:24, kendy wrote:
    >[...]
    > Reasumujac. [...]

    Nie chwal dnia przed zachodem słońca ... ;-)

    Piotrek

  • 17. Data: 2011-02-18 16:16:39
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-02-18, o godz. 13:44:01
    Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

    > Nie chwal dnia przed zachodem słońca ... ;-)

    E tam, Kendy po prostu miał jaja.
    Sądząc po hintach z tego wątku to urzędasy nie za często
    muszą robić te tabelki samodzielnie ;)

    Tomek

  • 18. Data: 2011-02-22 19:56:12
    Od: kendy <k...@g...com>

    > E tam, Kendy po prostu miał jaja.
    > Sądząc po hintach z tego wątku to urzędasy nie za często
    > muszą robić te tabelki samodzielnie ;)

    Final z dzis:

    Wizyta u pana 'komisarza', przedstawienie oryginalow okolo 60-70
    faktur, pogawedka, sprawdzenie aktow notarialnych i...koniec :)
    Pan byl mily wiec nie robilem jakiejs 'bury". Po prostu zapytalem
    czemu pismo jest tak sformulowane, ze przecietny Kowalski odczyta jest
    tak, ze tabelki z wyszczegolnieniem wszystkiego sa obligatoryjne? Pan
    komisarz, pol zartem-pol serio, powiedzial ze to znacznie im upraszcza
    prace :)
    Wiec drogi Jeleniu jeden z drugim, nie daj sie dymac leniwym urzedasom
    - pamietaj, ze oni sa dla Ciebie a nie Ty dla nich!!! Zyja z Twoich
    podatkow !!! A poki wszyscy beda pokladac przed nimi uszy bo to 'pan
    urzednik' do puty beda sie uwazac za lepszych od nas :)

    k.

  • 19. Data: 2011-02-22 20:17:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/22/2011 1:56 PM, kendy wrote:

> [...]
    > podatkow !!! A poki wszyscy beda pokladac przed nimi uszy bo to 'pan
    > urzednik' do puty beda sie uwazac za lepszych od nas :)

    to, że ktoś wygrał w totka nie znaczy, że wszyscy wygrywają.