  • 11. Data: 2006-05-06 08:22:52
    Temat: Re: Podatek od sprzedazy na allegro
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "t" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:e3hll8$ug4$1@news.onet.pl...

    > Zależy czy liczy się płytka czy prawo majątkowe(licencja)

    Liczy się cena zakupu.

  • 12. Data: 2006-05-06 08:35:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 6 May 2006, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "t" <t...@o...pl> napisał

    > Liczy się cena zakupu.

    Kiedy do PCC liczy się "cena rynkowa" a nie cena zakupu - być może
    o to było pytanie :)
    Ale ja bym powiedział tak: jeśli to była otwarta aukcja allegro (czyli
    primo nie prywatna i secundo licytacja) to uzyskana została zdecydowanie
    "cena rynkowa" - uwzględniająca wszystkie czynniki, w tym wiarygodność
    sprzedawcy...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 13. Data: 2006-05-06 10:34:31
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:

    > Kiedy do PCC liczy się "cena rynkowa" a nie cena zakupu - być może
    > o to było pytanie :)

    Jasne, tyle że w przypadku allegro spokojnie można przyjąć że wylicytowana
    kwota jest wartością rynkową.

> [...]
    > primo nie prywatna i secundo licytacja) to uzyskana została zdecydowanie
    > "cena rynkowa" - uwzględniająca wszystkie czynniki, w tym wiarygodność

    Dokładnie dlatego.
    Oczywiście przy założeniu że nie było szwindla.

  • 14. Data: 2006-05-06 14:13:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 6 May 2006, Cavallino wrote:

    > Jasne, tyle że w przypadku allegro spokojnie można przyjąć że wylicytowana
    > kwota jest wartością rynkową.

    Zgoda i nie, boo "allegro" ani nie oznacza "licytacja" ani nie oznacza
    że "publiczna" :) A na aukcjach prywatnych to już różne dziwy widziano :)
    a podobnoż takie "Kup Teraz" co znikają w kilkanaście sekund po
    wystawieniu też :]
    Do licytacji publicznej nie mam uwag!

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 15. Data: 2006-05-08 09:33:55
    Od: "ZauraK" <...@...x>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:e3gr7v$h2r$1@inews.gazeta.pl...

    > A jakie gry kosztują ponad 1000 zł?

    Może i żadne, ale to nie ma najmniejszego znaczenia.
    Oprogramowanie jest wyłączone ze wszelkich zwolnień i stawka PCC wynosi 1%.
    Oczywiście niedotyczy to oprogramowania dołączanego do gazet, bo defatko
    kupujesz wtedy gazete z płytą, a nie oprogramowanie.

    ZauraK