  • 1. Data: 2005-07-12 08:21:45
    Temat: Podatek od sprzedanego mieszkania
    Od: Abacus <a...@o...pl>

    Witam,
    Sprzedalem mieszkanie i starcilem pieniadze - czy jest mozliwosc aby
    uchronic sie od 10% podatku?

    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2005-07-12 10:37:41
    Temat: Re: Podatek od sprzedanego mieszkania
    Od: maHo <m...@p...net>

    Abacus wrote:
    > Witam,
    > Sprzedalem mieszkanie i starcilem pieniadze - czy jest mozliwosc aby
    > uchronic sie od 10% podatku?

    Tzn jak straciłeś? Na giełdzie? Ukradli? Kupujący nie zapłacił lub
    zapłacił fałszywymi?

    pozdrav

    maHo

  • 3. Data: 2005-07-12 10:40:42
    Od: Abacus <a...@o...pl>

    maHo napisał(a):
    > Tzn jak straciłeś? Na giełdzie? Ukradli? Kupujący nie zapłacił lub
    > zapłacił fałszywymi?
    Zostały przejedzone w ciagu 3-ch lat

    pozdr Krzysztof

  • 4. Data: 2005-07-12 12:32:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Abacus wrote:
    > Witam,
    > Sprzedalem mieszkanie i starcilem pieniadze - czy jest mozliwosc aby
    > uchronic sie od 10% podatku?

    nie ma.
    po za tym jak mieszkanie sprzedałeś 3 lata temu, to czemu o podatek
    pytasz teraz. Jeszcze nie zapłaciłeś?
    Ty wiesz jakie odsetki lecą od zaległości US?

  • 5. Data: 2006-01-20 12:07:49
    Od: agni<a...@v...pl>

    Mój znajomy również nie uiscił podatku od sprzedanego mieszkania; po prostu tak
    jak Ty je przejadł, a w związku z tym nie miał już za co kupić nowego lokum.
    Nie wie co ma robić? Nie wiesz czy coś zwalnia od tego podatku? Czy można spłacić
    tę kwotę w ratach US? Pozdrawiam, agni.

    -> http://usenet.pomocprawna.info