  • 1. Data: 2006-12-24 21:15:35
    Temat: Podatek od spadków - pytanie.
    Od: a...@g...pl

    Witam
    mam pytanie odnośnie podatku od spadku,
    dostałem w spadku mieszkanie, a jako że jestem z III grupy podatkowej
    będę
    musiał zapłacić duży podatek (nie mam takich pieniędzy); czy jest
    możliwość
    uniknięcia podatku np mieszkając 5 lat w mieszkaniu? albo czy można
    podatek
    rozłożyć na raty? dzięki za wszelkie sugestie i podpowiedzi
    pozdrawiam czarnY

  • 2. Data: 2006-12-25 02:16:04
    Temat: Re: Podatek od spadków - pytanie.
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <a...@g...pl> wrote in message
    .com...
> [...]
    >możliwość
    >uniknięcia podatku np mieszkając 5 lat w mieszkaniu?

    Nie. Te 5 lat dotyczy tylko osób z I i II grupy podatkowej.

    >albo czy można podatek rozłożyć na raty?

    Tak.
    możesz starać sie o rozłożenie podatku na raty pisząc wniosek do naczelnika
    US.
    Szczegóły pewnie znajdziesz na internecie, a najlepiej we własnym US.