  • 1. Data: 2002-04-04 11:10:51
    Temat: Podatek od spadków i darowizn
    Od: "Benon" <p...@p...com>

    Otrzymałem w spadku (dziedziczenie z ustawy) 1/4 czesc nieruchomosci po
    matce. Na jakiej podstawie Urzad Skarbowy wyliczy mi nalezny podatek (jak
    oceni wartosc nieruchomosci).

  • 2. Data: 2002-04-04 11:23:06
    Temat: Re: Podatek od spadków i darowizn
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Benon" <p...@p...com> wrote in message
    > Otrzymałem w spadku (dziedziczenie z ustawy) 1/4 czesc nieruchomosci po
    > matce. Na jakiej podstawie Urzad Skarbowy wyliczy mi nalezny podatek (jak
    > oceni wartosc nieruchomosci).

    "w sobie tylko wiadomy sposob".

    Ma swoje metody.

    Zaczyna sie od tego ze PAN wyznacza wartosc i oplaca podatek.
    jesli urzad wyliczy, ze za malo "powie ile chce".

    Jesli Pan sie z decyzja US nie zgodzi, moze wnioskowac o wycene bieglego.

    jesli roznca miedzy wycena bieglego a US jest ponizej 30% placi
    za wycene PAN, w przeciwnym razie US czyli my wszyscy.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-04-04 11:32:05
    Od: "Benon" <p...@p...com>

    Diękuje za odpowiedz