  • 11. Data: 2002-11-15 18:52:11
    Temat: Re: Podatek od odsetek w firmie?!
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Nie bardzo rozumiem (..)

    Już tłumaczę ;-)
    Nie mówiłem, że to sposób dobry dla każdego i w każdych okolicznościach
    ale tylko o "pewnych sytuacjach", jak właśnie strata przede wszystkim.
    Mając DG na minusie można to wykorzystać do przynajmniej częściowej
    kompensacji belkowego, a to już duży plus.
    Osobna kwestia to pewnie ryczałtowcy.

    Pix

  • 12. Data: 2002-11-15 19:01:48
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik pix napisał:

> [...]
    > Mając DG na minusie można to wykorzystać do przynajmniej częściowej
    > kompensacji belkowego, a to już duży plus.

    Ryczałtowcy od odsetek płacą 3% i to zaczyna być interes ;-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 13. Data: 2002-11-15 19:07:25
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ryczałtowcy od odsetek płacą 3% i to zaczyna być interes ;-)))

    Tylko co będzie jeśli się okaże, że taki ryczałtowiec osiąga większość
    swego przychodu z odsetek ?

    Pix

  • 14. Data: 2002-11-15 20:27:04
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Dnia 02-11-15 18:57, Użytkownik pix napisał:

    > Porównywałem krótkie lokaty, bo dłuższe niż miesiąc z różnych
    > względów nie bardzo mnie interesują.
    > Multi coś nie chce mi się wczytywać, ale na kartce mam zapisane
    > 4.95% więc to chyba to (lokata 14-to dniowa jak pamiętam).
    > Z drugiej strony BSK (OKO) - 5.25% (kapitalizacja miesięczna)

    To sprawdź Konto PLUS w VWBD, dostępność a'vista i oprocentowanie po
    Belce 20% wyższe niż BSK 5,25% z 0% Belką

    andy

  • 15. Data: 2002-11-15 21:52:54
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Nov 2002, pix wrote:

    >+ > Ryczałtowcy od odsetek płacą 3% i to zaczyna być interes ;-)))
    >+
    >+ Tylko co będzie jeśli się okaże, że taki ryczałtowiec osiąga większość
    >+ swego przychodu z odsetek ?

    Będzie musiał zgłosić się do GUS i poszukać numerka dla
    "działalności inwestycyjnej kapitałowej" ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 16. Data: 2002-11-16 18:43:07
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Będzie musiał zgłosić się do GUS i poszukać numerka dla
    > "działalności inwestycyjnej kapitałowej" ;)

    Wynikałoby z tego, że zainteresowany powinien rozrzucić kapitał
    na kilku ryczałtowców i rzecz zaczyna się nieco komplikować :-(
    Istnieje jakiś przepis który sugerowałby w jakiej proporcji mogą
    pozostawać dochody kapitałowe w stosunku do pozostałych aby
    nie wzbudzać urzędniczych podejrzeń ?

    Pix

  • 17. Data: 2002-11-17 13:33:38
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    pix <p...@w...pl> napisał(a):

    > Istnieje jakiś przepis który sugerowałby w jakiej proporcji mogą
    > pozostawać dochody kapitałowe w stosunku do pozostałych aby
    > nie wzbudzać urzędniczych podejrzeń ?

    Jest chyba coś takiego (pamiętam to tylko "wrażeniowo" więc sorry za
    nieściśłości) że jak wypłata (a moze i wpłata) przekroczy ?? 10k Euro to bank
    ma obowiązek zawiadomić ?? US lub nową organizacje do zwlaczania ?? prania
    brudnych pieniedzy (a może to dotyczy tylko normalnych rachunków dla ludności)

    Pozdr.
    Sark